۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۴۵۲۷۹
توسط پزشک نیکوکار انجام شد:

اعطای 20 جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: پزشک نیکوکار ساکن تهران که نخواست نامی از او برده شود، 20 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اعطا کرده است.
اعطای 20 جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ، علی ملک پور  مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با تقدیر از حمایت نیکوکاران در راستای کمک به ازدواج نیازمندان بیان کرد: تأمین جهیزیه و هزینه‌های ازدواج از دغدغه‌های خانواده‌های نیازمند است که می‌توان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی بخشی از این هزینه‌ها را تأمین کرد.

وی افزود: نیکوکاران ساکن استان و همچنین استان‌های دیگر همواره در راستای تأمین این هزینه‌ها در کنار خانواده‌های نیازمند بوده‌اند و به مناسبت‌های مختلف نسبت به تأمین جهیزیه نوعروسان اقدام می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه هم‌زمان با ماه ذالحجه این نیکوکار 20 سری جهیزیه با هزینه 20 میلیون تومان برای نوعروسان نیازمند تهیه کرده گفت: این پزشک نیکوکار سال گذشته نیز 20 سری جهیزیه به نوعروسان استان اعطا کرده بود.

ملک پور ادامه داد: همچنین این فرد نیکوکار کمک هزینه تحصیلی به 400 دانش‌آموز نیازمند نیز اهدا کرده است.

شایان ذکر است، نیکوکاران در راستای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در زمینه ازدواج نیازمندان می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۵۴:۲۷

16 Aug 2020