۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۵۲۷۷
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان؛

پیشرفت ۸۰ درصدی مجتمع گردشگری الماس چغاخور

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری  گفت: روند اجرایی احداث مجتمع گردشگری الماس چغاخور تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پیشرفت ۸۰ درصدی مجتمع گردشگری الماس چغاخور
به گزارش جهانبین نیوز، مهرداد جوادی، مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از پرداخت تسهیلاتی بالغ بر 210 میلیارد ریال به منظور احداث مجتمع گردشگری الماس چغاخور در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: تسهیلات پرداخت شده با سود ۱۰ درصد از صندوق توسعه ملی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری براورد شده برای این طرح برای 600 میلیارد ریال بوده که از این میزان 400 میلیارد ریال آورده متقاضی بخش خصوصی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: طبق محاسبات زمانبندی شده زمان اتمام و بهره برداری از این طرح تا پایان سال پیش بینی شده است.

وی در ادامه بیان کرد: زیرساخت‌های این طرح در سال 1383 انجام که شامل آب و مسیرهای دسترسی داخلی بوده و عملیات اجرایی این طرح در سال 1394 به مرحله اجرا رسید.

مجتمع گردشگری الماس چغاخور شهرستان بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

لازم به ذکر است؛ در طرح مجتمع گردشگری الماس چغاخور، شامل 106 واحد ویلایی در سه سطح 105، 120 و 145 متر مربعی، هتل سه ستاره با چهار هزار و 700 متر مربع زیربنا در هفت طبقه، استخر، اقامتگاه بوم‌گردی، فروشگاه صنایع‌دستی، زمین چمن، سالن ورزشی سرپوشیده، شهربازی، کمپینگ، درمانگاه، آلاچیق و نمازخانه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۵:۴۴

16 Aug 2020