۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۵۲۷۵
گلایه مردم لردگان از عملکرد شورای شهر؛

عملکرد شوراي شهر لردگان باعث ايجاد نارضايتي مردم شده است

اعضاي محترم شوراي اسلامي لردگان وشهردار محترم فراموش نکنيد که شما خادم مردميد، کسي که با رأي مردم به جايي مي‌رسد بايد آگاه باشد که در پيشگاه عدل الهي جوابگوي همين مردم باشد و اگر نتواند به خوبي پاسخ بدهد بايد بداند که روزي از اعمال نيک و صالح خود ببخشد.
عملکرد شوراي شهر لردگان باعث ايجاد نارضايتي مردم شده است
 به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛  يکي از مهم ترين وظايف هر شورا انتخاب شهردار اصلح براي شهر است اما نمايندگان منتخب مردم لردگان که صداي اختلاف نظرشان گوش عالم را پر کرده بعد از ناکامي در انتخاب چندين شهردار در طول 3 سال واندي اخير اکنون نيز درگير برخي اختلاف نظرها هستند.

شهروندان به عنوان سرمايه هاي قابل اتکا در جوامع شهري هستند که نيازمند برخي خدمات در حوزه هاي عمراني شهري، فضاي سبز، توسعه خدمات فرهنگي و ساير مباحث راهبردي هستند.

در اين بين اگر نقدي و يا گلايه مندي در فضاي حقيقي و مجازي عنوان و طرح مي شود بدون شک ناشي از ضعف عملکرد مسئولان در آن حوزه است چرا که بايد مسئولان مربوطه ضمن اصلاح امور بايد به گونه اي رفتار کنند که باعث بداخلاقي در جامعه نشود و عملا از پاسخگويي به مردم شانه خالي کنند.

عملکرد شهرداري و شوراي شهر لردگان در دوره اخير با انتقادات شديد مردمي به گونه اي است که ضعف عملکرد ادارات خدمات رسان نيز به آن افزوده و تلفيقي از بي تدبيري اين دو را به همراه داشته است به طوري که نارضايتي عمومي در همه جاي شهر لردگان به خصوص وضعيت معابر، ميدان تره بار، وضعيت چشمه برم، سگ هاي ولگرد و ... گواه روشن اين مسئله است.
 
در ادامه به برخي از نارضايتي هاي مردمي از شوراي شهر و شهرداري لرگان  اشاره ميشود .

يکي از شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما با بيان اينکه برخي افراد در موقع انتخابات با شعارهاي فريبنده، به هدف خود مي‌رسند، عنوان کرد: حتي اگر اين افراد به همان وعده‌هاي خود عمل کنند، اين شهر از نظر فرهنگي و عمراني پيشرفت‌هاي چشمگيري خواهد داشت.

یکی از کتابفروشي ها اظهار داشت: در اين شهر عدم مديريت وجود دارد و اعضاي شورا صلاحيت کافي براي انتخاب يک مدير به‌عنوان شهردار را ندارند.

وي افزود:  بايد کساني براي اعضاي شوراي شهر انتخاب شوند که در زمينه مديريت يا جغرافياي شهري تحصيلات داشته باشند يا اينکه داراي سابقه فعاليت‌هاي عمراني باشند.

يکي ديگر از شهروندان گفت: به‌عنوان يک شهروند هيچگونه رضايتمندي از عملکرد شوراي شهرم  ندارم، شوراها بايد مسائل و مشکلات شهر را از نزديک رفع کنند نه اينکه بر سر يک موضوعي همچون انتخاب شهردار، پس از چند ماه کشمکش به تفاهم نرسند.

وی ادامه داد: تعطيلي شوراي شهر بسيار بهتر از آن است که هزينه‌هاي اضافي بر مردم ودولت تحميل شود و عده‌اي بي‌مسئوليت و ناآگاه درآنجا حضور داشته باشند که از بين افراد با تجربه و داراي سوابق کاري زياد هنوز يک نفر را به عنوان شهردار انتخاب نکرده‌اند.

به گزارش جهانبین نیوز؛ خوب است اعضاي شوراي شهر لردگان در ظاهر هم که شده در اين يکسال باقي مانده کمي هم به فکر مردمي باشند که با هزاران اميد پاي صندوق هاي رأي آمده بودند تا شاهد رشد و پويايي شهرشان باشند.

اگر کمي صداي دعواهايتان را پايين بياورند قطعا به وضوح صداي نارضايتي مردم را خواهند شنيد که در آستانه انتخابات سال 1400 از مجموع عملکرد مديريت شهري جز دعواهاي سياسي به ياد ندارند و گوششان از شعار و وعده هاي پوچ پر شده است.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۶:۱۹

16 Aug 2020