۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۵۲۶۹

برگزاری جشنواره مالک اشتر در بام ایران

دهمین جشنواره مالک اشتر و تجلیل از مدیران برتر رده های مقاومت بسیج سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
برگزاری جشنواره مالک اشتر در بام ایران
به گزارش جهانبین نیوز؛ دهمین جشنواره مالک اشتر با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور نمایندگان حداقلی از رده های مقاومت بسیج استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

فرمانده سردار علی محمد اکبری، در این مراسم گفت: بحمدالله مجموعه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در سال ها و مراحل گذشته جشنواره مالک اشتر دارای رتبه های برتر در سطح کشور بوده و امروز نمایندگانی از اقشار مختلف بسیج و معاونت ها و نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها حضور داشتند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به عملکرد خوب رده های مختلف سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و اقشار مختلف بسیج در سال گذشته و امسال، مقابله با ویروس منحوس کرونا و اجرای رزمایش سراسری کمک های مؤمنانه در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب را گوشه ای از تلاش همه همکاران خود در سپاه استان چهارمحال و بختیاری برشمرد.

وی گفت: بحمدالله رضایت مندی بسیار خوبی در مجموعه استان از عملکرد سپاه قمربنی هاشم علیه السلام وجود دارد؛ زیرا عزیزان بسیجی و سپاهی در استان تلاش های بسیار ارزنده ای داشتند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در پایان تصریح کرد: بعنوان خادم مجموعه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از یکسال زحمات همه عزیزان در بسیج و سپاه استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری تقدیر و تشکر می کنم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این مراسم با تقدیر از دست اندکاران برگزاری دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، به تشریح روایتی از امام صادق علیه السلام پیرامون ویژگی های شیعه جعفری پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در ادامه با تأکید بر اخلاص در عمل، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مصداق یک رزمنده مخلص دانست که باید سپاهیان و بسیجیان ما از ایشان الگو بگیرند.

وی، در ادامه با تأکید بر ضرورت ارزیابی مستمر مدیران و فرماندهان از مجموعه های تحت امر خود، تصریح کرد: مهم ترین شاخصه در کار سازمانی ما باید اخلاص باشد. 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر با اشاره به تعامل حکیمانه در مجموعه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و انجام مأموریت های به نحو احسن، تأکید کرد: اگر کسانی زحمات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در بحران های مختلف را نادیده بگیرند باید در روز قیامت پاسخگو باشند.

گفتنی است در دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، با اهدای لوح از فرماندهان و مسئولان رده های برتر بسیج استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۵۶:۵۵

15 Aug 2020