کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

برنامه‌هاي محرم با رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي برگزار شود

24 مرداد 1399 ساعت 14:56

حجت الاسلام والمسلمین تاجزاد امام جمعه لردگان گفت: امسال مراسمات محرم و صفر با حفظ اصول و ضوابط بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان  در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته  به اهميت خانواده و نقش آن در جامعه اشاره كرد و افزود: غرب و دشمنان اسلام، براي از هم پاشي خانواده و از بين بردن ارزش هاي جوامع اسلامي برنامه ريزي كرده اند و به عنوان يك مسلمان بايد حواسمان به اتفاقاتي كه روي مي دهد باشد.

وي افزود: امروزه انواع آسيب ها از قبيل خشونت هاي خانگي، اعتياد و طلاق سلامت خانواده ها را به خطر انداخته و آنچه تاكنون خانواده ها را در برابر تهديدات و توطئه‌هاي دشمنان مقاوم نگه داشته، پايبندي به ارزش هاي ديني است اما متاسفانه در شهرستان لردگان ماسائل طايفه گرايي، آداب غلط در عروسي ها و محبت نکرد و قدردان نبودن در زندگي  اين سرمايه بزرگ را هدف قرار داده است.

امام جمعه لردگان با اشاره به رشد  درگيري هاي طايفه اي و هم چنين دعواهاي خانوادگي در جامعه از آن به عنوان زنگ خطر براي جامعه نام برد و گفت: اين سنت هاي غلط زيبنده جامعه اسلامي نيست به همين علت متوليان فرهنگي و مسئولان بايد فكري كنند و به تحكيم خانواده ها كمك كنند.
 
وي به در پيش بودن ماه محرم نيز اشاره کرد و گفت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: تلاش کنيم ضمن اينکه وظايف خود را در ايام محرم انجام مي‌دهيم، پروتکل‌هاي بهداشتي نيز کاملاً رعايت شود و هنر ما اين است که اين دو را با يکديگر جمع کنيم و ضمن برافراشته نگه داشتن پرچم امام حسين(ع)، با جديت تمام حافظ جان مردم نيز باشيم.
 
 حجت الاسلام والمسلمين تاجزاد گفت: امسال مراسمات محرم و صفر با حفظ اصول و ضوابط بهداشتي و رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي برگزار خواهد شد.

وي اظهار داشت: مداحان بايد فرهنگ رعايت بهداشت،  فاصله‌گذاري اجتماعي، ماسک زدن و به طورکلي پروتکل‌هايي که ستاد مقابله با کرونا اعلام کرده را ترويج کنند.
 
خطيب جمعه لردگان در پابان به روز آزادگان، روز مباهله و 28 مرداد کودتاي ننگين آمريکا نيز اشاراتي داشت.
 
انتها يپيام/630 ل
 
 


کد مطلب: 45260

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45260/برنامه-هاي-محرم-رعايت-کامل-پروتکل-هاي-بهداشتي-برگزار-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir