کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم‌زمان با ایام محرم و صفر؛

مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

21 مرداد 1399 ساعت 11:32

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با ایام محرم و صفر مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان اطعام حسینی برگزار می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی ملک پور ضمن تقدیر از مشارکت گسترده و همراهی مردم استان در مرحله نخست رزمایش ایران همدل بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان مردم نیکوکار و نوعدوست استان ۳ میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی افزود: مرحله دوم این رزمایش نیز در ادامه مرحله نخست با مشارکت نیکوکاران، هیئت‌های مذهبی و کمک‌های مردمی با هدف تأمین نیازهای معیشتی، بهداشتی و درمانی نیازمندان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه در این مرحله نیز غذای گرم و سبدهای کالا ویژه نیازمندان تهیه می‌شود گفت: در مرحله نخست این رزمایش ۱۰ هزار و ۶۳۴ بسته مواد غذایی و ۵۳ هزار و ۸۰۷ غذای گرم توسط ۱۱۷۵ نفر نیروی داوطلب در ۲۵ آشپزخانه مهدوی آماده و در بین نیازمندان توزیع شده است.

ملک پور با اشاره به اینکه ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران هستند ادامه داد: همچنین مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت کنند.

انتهای پیام /1020ج
 


کد مطلب: 45229

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45229/مرحله-دوم-رزمایش-ایران-همدل-چهارمحال-بختیاری-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir