۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۵۲۲۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

رسانه ای که در جنگ و جهاد نیست نمی تواند نقش آفرینی کند/ رسانه ها در روایت ها تحریف ایجاد نکنند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رسانه ها متشکل از جنگ روانی، روایت ها و اراده هاست گفت: جنگ روانی معمولا" با شایعه درست کردن تشکیل می شود و جنگ اراده ها نیز قدرت را از رسانه ها سلب می کند.
رسانه ای که در جنگ و جهاد نیست نمی تواند نقش آفرینی کند/ رسانه ها در روایت ها تحریف ایجاد نکنند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:  رسانه ها در میدان جنگ نرم رسانه ای قرار گرفته اند  و باید در مقابل اهداف شوم دشمن بایستند.

وی تصریح کرد: یاس و نا امیئدی از شروط شیطان است و مشکلات فراوانی را سر راه انسان قرار می دهد تا نتواند کاری را از پیش ببرد اما هیچگاه نباید از کار خود خسته شد و امیدوارانه باید آن را ادامه داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام بیان داشت: به برکت تلاش خبرنگاران مطالب معمولا از چهار دیوار عبور و در فضای عمومی نقش پیدا می کند .

وی با اذعان بر اینکه نقش خبرنگاران بسیار مهم است  یادآور شد: رسانه ها در هر جایگاهی که قرار بگیرند نقش مهمی را ایفا می کنند و امروز عرصه برای انتقال خبر بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین  نکونام با تاکید بر اینکه کار رسانه ها مهم است و نباید ارزش کار خود را کم ببینند گفت: رسانه های داخلی باید بدانند در چه جبهه ای قرار گرفته اند آن ها باید مکتب اهل بیت عصمت و طهارت را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه جبهه مقابل ما کفر، طاقوت، استکبار است بیان داشت: جبهه مقابل برای رسانه های ما یک جبهه برنامه ریزی شده و هدایتگری را تشکیل داده اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین  نکونام خاطر نشان کرد: جنگ رسانه ای همان جنگ روانی و جنگ اراده هاست و رسانه ها باید به نکات اساسی و کلیدی آن توجه داشته باشند .

وی با اشاره به اینکه  رسانه ای که در جنگ و جهاد نیست آن رسانه نمی تواند نقش آفرین باشد  اذعان داشت: دشمن به معنای واقعی کلمه وارد کار شده و کار می کند .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین  نکونام با اشاره به اینکه رسانه ها متشکل از جنگ روانی، روایت ها و اراده هاست گفت: جنگ روانی معمولا" با شایعه درست کردن تشکیل می شود و جنگ اراده ها نیز قدرت را از رسانه ها سلب می کند.

وی اظهار کرد: جنگ روایت ها بیان واقعیت هاست و دروغ نیست اما دشمن   واقعیت ها را به نفع مقاصد خودشان تغییر می دهند و در واقع در روایت ها تحریف ایجاد می کند.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین  تاکید کرد: کار رسانه های خودی این است که بتواند کار دشمن را در مسیر تحریف شناسایی و آن را بر ملا کند.

وی افزود: باید در جنگ روایت ها دقت کنیم و نگذاریم تحریف شود چراکه با تحریف توانایی های ما را صفر یا کم جلوه می کند و دستاوردها را ضعیف و کوچک معرفی کند .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین در پایان خاطر نشان کرد: رسانه های داخلی باید اقتدار لازم را داشته باشند و تحلیل گر قوی باشد که بتواند اهداف دشمن را بشناسد و در مقابل آن ایستادگی کند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۰:۰۳

11 Aug 2020