کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي اردل خبرداد:

اهدا 90 ميليون ريال کمک نقدي به سادات نيازمند اردل

20 مرداد 1399 ساعت 13:51

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه های اردل گفت: 90 میلیون ریال کمک نقدی از سوی خیرین شهرستان اردل برای اهدا به سادات نیازمند، جمع آوری و پرداخت شد.


فاطمه رئيسي مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت:در جامعه  امروز که برخي از مردم تنها با يارانه و يا با مستمري‌هاي نهادهاي حمايتي زندگي مي‌کنند افرادي آبرومند هستند که با وجود اينکه نيازمند کمک هستند اما در سکوت و فقر زندگي مي‌کنند و آنها حق بزرگي بر گردن ما دارند حقي که هر انسان بايد در طول سال مقداري از مال خود را به سادات پرداخت کند اما اين روزها با وجود اوضاع و احوال اقتصادي شايد کمتر به اين امر توجه شود و سادات نيازمند در سکوت شهرها و روستاها با نداري روز را به شب سپري کنند.

رئيسي افزود: در اين راستا 90  ميليون ريال کمک نقدي از سوي خيرين شهرستان اردل  براي اهدا به سادات نيازمند و خانواده هاي نيازمند، جمع آوري و پرداخت شد.

وي بيان کرد:همچنين پيرو فرمايش رهبر انقلاب اسلامي  و در راستاي رزمايش کمک مومنانه يک سري جهيزيه به ارزش 35 ميليون ريال به يکي از نوعروسان نيازمند شهرستان اردل اهدا شد.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 45224

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45224/اهدا-90-ميليون-ريال-کمک-نقدي-سادات-نيازمند-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir