کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدور موافقت اصولی دو طرح بوم‌گردی در چهارمحال و بختیاری

20 مرداد 1399 ساعت 12:06

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: موافقت اصولی در خصوص راه‌اندازی دو طرح جدید بوم‌گردی در چهارمحال و بختیاری صادر شد.
​​​​​​​


به گزارش جهانبین نیوز، فرجام سمیعی، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای راه‌اندازی این طرح که از سوی بخش خصوصی صادر شده، 17 میلیارد و 260 میلیون سرمایه‌گذاری شده است.

وی از اشتغال مستقیم ۹ نفر با اجرا و بهره‌برداری از این طرح خبر داد و گفت: به منظور ارتقای کمی و کیفی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه، درجه‌بندی، حضور مدیران در نمایشگاه‌های صنعت گردشگری، تسهیل روند گرفتن استحکام بنا، توسعه، پرداخت تسهیلات و یارانه در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در حال حاضر ۴۹ اقامتگاه بوم‌گردی با سرمایه‌گذاری ۷۷ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال در حال فعالیت هستند.

سمیعی یادآور شد: از این میزان ۲۸ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال تسهیلات بانکی و بقیه از محل آورده متقاضیان بخش خصوصی تامین و هزینه شده و زمینه اشتغال مستقیم 117 نفر فراهم شده است.


انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 45223

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45223/صدور-موافقت-اصولی-دو-طرح-بوم-گردی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir