کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سالن امدادی ورزشی جمعیت هلال‌احمر بروجن آماده بهره‌برداری شد

19 مرداد 1399 ساعت 19:52

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: سالن چند منظوره هلال‌احمر بروجن با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.


سیداحمد مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: عملیات احداث این طرح بزرگ امدادی ورزشی از سال 83 در زمینی به مساحت چهارهزار و 500 متر آغاز شده‌است.

وی افزود: طی دو سال گذشته 21 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از این سالن چند منظوره اختصاص یافته و درحال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: فضای سه‌هزار و 400 مترمربعی این سالن پس از بهره‌برداری، در مواقع عادی برای آموزش و توانمندسازی امدادگران و در مواقع بحرانی به‌عنوان مکانی برای اسکان اضطراری و سوله دپو اقلام امدادی به‌‌کارگیری خواهد شد. 

مرتضوی ادامه داد: این سالن همچنین دارای 16 باب سوئیت اقامتی، 8 باب واحد تجاری و سکوی 3 هزار نفری تماشاچی بوده که برای تکمیل و بهره‌برداری نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

وی افزود: با تخصیص اعتبار مورد نیاز و تکمیل بخش‌های باقیمانده، سالن بزرگ امدادی ورزشی بروجن تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 45221

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45221/سالن-امدادی-ورزشی-جمعیت-هلال-احمر-بروجن-آماده-بهره-برداری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir