۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۵۲۱۹
شهردار شهرکرد؛

طرح زیر گذر و رو گذر ورودی شهرکرد اجرا می شود

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد گفت: طرح زیرگذر و روگذر ورودی شهرکرد از شرق در محل میدان معلم با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نهایی شده است که عملیات اجرایی آن پس از تصویب این طرح در جلسات مرتبط آغاز می‌شود.
طرح زیر گذر و رو گذر ورودی شهرکرد اجرا می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از بزرگ ترین پروژه های شهرداری شهرکرد برج های دو قلو است  که چند سالی است بلا تکلیف مانده و نیازمند 400 الی 500 میلیارد سرمایه گذاری است.

وی تصریح کرد: برای تکمیل طرح برج های دو قلو به احتمال زیاد فراخوان مزایده داده شود .
عبدالغنی با اشاره به اینکه املاک بلوکه شده برای شهرداری هیچ منفعتی ندارد اذعان داشت: املاک بلوکه شده باید تبدیل به احسن شود.

عبدالغنی  با اشاره به اینکه  مصوبه برخی از طرح های مهم شهرکرد را از شورای شهر گرفته ایم  گفت: 12 طرح جدید با 40 میلیارد ریال اعتبار از سوی شورای اسلامی شهرگرفته شده است.

وی  با بیان اینکه برای گرانی مسکن نیز ورود پیدا کرده ایم خاطر نشان کرد: ایجاد ظرفیت‌های جدید در حوزه ساخت و ساز و زمین از راهکارهای رفع مشکلات مرتبط با زمین و مسکن در مرکز چهارمحال و بختیاری به ‌شمار می‌رود.

عبدالغنی عنوان کرد: تکمیل کمربندی‌های جنوب و شمالی مرکز چهارمحال و بختیاری و اتصالات آن‌ها نقش موثری در کاهش ترافیک دارد.

وی  با تاکید بر اینکه ساماندهی مشاغل مزاحم باید در شهرکرد انجام شود عنوان کرد:  به علت آماده نبودن زیرساخت‌های جابجایی اصناف و کم بودن منابع مالی این کار زمانبر است.

عبدالغنی اظهار کرد: برای احیا بافت های فرسوده  شهر نیز اعتبارات ملی بازآفرینی پایدار شهری با متولی گری شهرسازی اقدامات لازم صورت می گیرد.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۰۲:۲۹

9 Aug 2020