۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۴۵۲۱۲
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)؛

کمک های مومنانه در بحران کرونا خاطره خوشی را در ذهن‌ها متبادر کرده است

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به منظور خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کمک های مومنانه در بحران کرونا خاطره خوشی را در ذهن‌ها متبادر کرده است
به گزارش جهانبین نیوز ؛  سردارعلی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری  عصر امروز در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه استان چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تبریک عید غدیر  اظهار کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه خوشبختانه کمک های مردمی خوبی  جمع آوری و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا پخش شد.

وی با اشاره به اینکه در رزمایش کمک مومنانه، نماینده ولی فقیه ،  کمیته امداد، بهزیستی  و هلال احمر به کمک سپاه و بسیج آمدند  تصریح کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه 40 میلیارد تومان از کمک های مردمی جمع آوری و در بین مردم توزیع شد .

سردار اکبری با تاکید بر اینکه در مرحله دوم رزمایش مجدد قرارگاه استانی برای جمع آوری کمک ها  تشکیل شد  تصریح کرد:  از ابتدای دهه امامت و ولایت تا کنون 10 هزار بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اذعان بر اینکه تا کنون اقدامات شایسته ای در راستای رزمایش کمک مومنانه در این استان شده است  افزود: در چند روز اخیر 26 تن مرغ نیز در بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

سردار اکبری با اشاره به اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه طی 3 مرحله انجام می شود گفت: مرحله اول دهه امامت و ولایت ، مرحله دوم محرم و مرحله سوم صفر کمک های مردمی جمع آوری می شود.

وی یادآور شد: امروز اقلام جمع آوری شده به صورت خودرویی از محل مصلی بزرگ امام به شهرستان ها ارسال می شود و به دست نیازمندان می رسد.

سردار اکبری در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در مراحل بعد کمک های مومنانه مردم بازهم یاری گر ما باشند.

انتهای پیام/1029ج
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۴۷:۲۸

8 Aug 2020