کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهربازی امامزاده حمزه‌علی بلداجی پلمپ شد

18 مرداد 1399 ساعت 15:52

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت: شهربازی امامزاده حمزه‌علی بلداجی به‌دلیل فعالیت خودسرانه و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمپ شد.


محمدحسن کرمی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا شهرهای بازی جزو صنوف پرخطر اعلام شده و فعالیت این مراکز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی بیان کرد: به‌رغم تأکید بر عدم فعالیت اینگونه مراکز در روزهای شیوع کرونا، مدیریت شهربازی امامزاده حمزه‌علی بلداجی در اقدامی خودسرانه اقدام به پذیرش کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها نموده که توسط بازرسان بهداشتی و انتظامی پلمپ شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن تجهیز نبودن به جعبه کمک‌های اولیه و اطفا حریق، عدم انجام پاکسازی و گندزدایی، نبود سطل زباله و فعالیت افراد دوره‌گرد و دست‌فروش در فضایی کاملا غیربهداشتی را دیگر تخلفات این مجموعه عنوان کرد و افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهربازی به هیچ‌وجه رعایت نشده است.

وی با انتقاد از کوتاهی برخی ادارات و دستگاه‌های دولتی در نظارت از بخش‌های متبوع خود، تأکید کرد: به منظور حفظ سلامت مردم با هرگونه تخلف و اقدام علیه بهداشت عمومی به شدت برخورد خواهد شد. 


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 45210

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45210/شهربازی-امامزاده-حمزه-علی-بلداجی-پلمپ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir