۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۵۲۰۶
به مناسبت عيد غدير خم

توزيع ماسک به‌جاي توزيع شربت و شيريني ميان اهالي شهر فارسان

بسيجيان ولايتمدار و عاشق اميرالمؤمنين علي عليه‌السلام در فارسان که هرساله در عيد غدير ايستگاه صلواتي برپا مي‌کردند امسال به‌جاي شيريني بين مردم ماسک توزيع کردند.
توزيع ماسک به‌جاي توزيع شربت و شيريني ميان اهالي شهر فارسان
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جشن عيد غدير امسال با تمام جشن‌هاي سال‌هاي گذشته متفاوت است چراکه امسال مهمان ناخوانده و نامبارکي در ميان ما شيوع پيداکرده که اگر از خود و ديگران در مقابل آن حفاظت نکنيم جشن ما را به عزا تبديل مي‌کند.
 
 به همين دليل بسيجيان ولايتمدار و عاشق امير المومنين امام علي عليه‌السلام در پايگاه مقاومت بسيج خواهران سمانه شهرک فرهنگيان فارسان که هرساله در سالروز عيد غدير با برپائي ايستگاه صلواتي و توزيع شيريني و شربت بين مردم اين عيد بزرگ را جشن مي‌گرفتند امسال تصميم گرفتند که رويه خود را عوض کنند و به‌جاي شيريني و شربت ماسک بدوزند و به‌صورت رايگان بين همشهريان توزيع کنند.
 
فرمانده پايگاه مقاومت بسيج خواهران سمانه شهرک فرهنگيان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار پيرامون اين برنامه گفت: بسيجيان پرتلاش و ولايتمدار پايگاه ما توانستند در غالب يک اردوي جهادي تعداد 1000 عدد ماسک را بدوزند که اين ماسک‌ها به همراه تعدادي شکلات و دعاي هفتم صحيفه سجاديه بسته‌بندي و ان‌شاءالله در روز عيد غدير بين مردم توزيع خواهند کرد.
 
وي گفت: دعاي هفتم صحيفه سجاديه مورد تأکيد رهبر انقلاب هم بوده مي‌تواند بسيار کارگشا باشد و مردم را از اين بلا برهاند چراکه قبلاً نيز اين کار را کرده از طرفي و در شرايط فعلي جامعه که تمام دستگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه متاثر از شيوع ويروس کرونا هستند بسيجيان پايگاه سمانه شهرک فرهنگيان نيز با اين اردوي جهادي تلاش کردند تاکمي به کادر درمان کمک کرده و در جهت سلامت مردم گام بردارند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۲۹:۳۰

8 Aug 2020