۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۵۲۰۱

پرداخت عوارض نوسازی شهرداری شهرکرد به‌صورت آنلاین

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: در راستای رفاه حال همشهریان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا امکان پرداخت عوارضات‌ نوسازی به‌صورت آنلاین در پرتال شهرداری شهرکرد فراهم شد‌.
پرداخت عوارض نوسازی شهرداری شهرکرد به‌صورت آنلاین
به گزارش جهانبین نیوز ؛ عباس بیگی سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد اظهارداشت: در راستای اجرای سیاست‌های شهرداری الکترونیک و با هدف توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش سفرهای شهری با اخذ نماد «اعتماد الکترونیک»، پرداخت عوارض نوسازی به صورت آنلاین و از طریق پورتال شهرداری برای شهروندان فراهم شد.

وی افزود: شهروندان شهرکردی می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شهرداری از طریق سامانه خدمات اینترنتی شهرسازی به نشانی http://esup.shahrekord.ir:81/Jamsepari/NewVer بدهی عوارض نوسازی با واردکردن کد نوسازی ملک خود نسبت به پرداخت عوارض نوسازی اقدام نمایند.

سرپرست سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: در این سامانه علاوه بر امکان پرداخت آنلاین عوارض نوسازی امکان جست وجو و مشاهده کد نوسازی املاک، پیگیری درخواست‌های ثبت شده در سیستم شهرسازی با وارد کردن شماره درخواست، آگاهی از صحت گواهی‌های صادر شده و تصدیق گواهی با وارد کردن کد نوسازی و شماره درخواست و یا شماره الکترونیکی گواهی صادره، دریافت آراء کمیسیون ماده 100 با درج شماره رای، سوابق پرداختی نوسازی، سوابق پرداخت عوارض اصناف و مشاهده دانشنامه شهرسازی شامل ضوابط طرح تفصیلی و دفترچه عوارض مصوب سال 1399 برای شهروندان فراهم شده است.

بیگی خاطرنشان کرد: امکان پرداخت آنلاین عوارض صنفی، اعلام  هوشمند ضوابط طرح تفصیلی هر ملک، محاسبه تراکم ساختمانی مصوب و مجاز، محاسبه آنلاین زیربنای ساخت در طبقات و محاسبه عوارض صدور پروانه نیز به زودی در این سامانه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۹:۳۱

6 Aug 2020