کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خدمت بی منت؛

جهاد تمام وقت جمعیت امام رضایی ها در خط مقدم مبارزه با کرونا

16 مرداد 1399 ساعت 9:52

محسن غلامی مسئول جمعیت امام رضایی های چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با شیوع ویروس کرونا جمعیت امام رضایی های استان فعالیت خود را آغاز نمود آن ها داوطلبانه از ابتدای کرونا تا کنون یک هزار بسته اقلام مواد غذایی و بهداشتی بین آسیب دیدگان کرونا توزیع کردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن غلامی مسئول جمعیت امام ‌رضایی‌های چهارمحال‌وبختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:  جمعیت امام رضایی ها از سال 96 فعالیت خود را شروع و از 15 اسفند ماه نیز در این استان به صورت رسمی کار خود را اغاز نمود.

وی با اشاره به اینکه هم زمان با شیوع ویروس کرونا جمعیت امام رضایی های استان فعالیت خود را آغاز نمود تصریح کرد: داوطلبانه جمعیت امام رضایی ها از ابتدای کرونا  تا کنون یک هزار بسته اقلام مواد غذایی و بهداشتی بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

غلامی با اشاره به اینکه جمعیت امام رضایی ها جهادی کار می کنند عنوان کرد: ضدعفونی معابر، تهیه لباس مخصوص با راه‌اندازی کارگاه دوخت لباس و ماسک ظرف یک روز به صورت خود جوش اقدام کرده و تاکنون ۳ هزار ماسک توسط جمعیت امام رضایی‌ها به صورت رایگان توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه کار ما از زمان شیوع کرونا آغاز و همچنان ادامه دارد گفت : تیم ما در منازل شهدا حضور پیدا کرده و بسته بندی کمک های مومنانه را در انجا انجام می دادیم.

غلامی همچنین از توزیع 65 بسته اقلام غذاییی بین نیازمندان طی دو روز گذشته خبر داد و گفت: در نیمه شعبان سال جاری حدود 60 بسته مواد غذایی توسط جمعیت امام رضایی ها به نیازمندان داده شد.

وی به محرومیت زدایی که یکی از اهداف  جمعیت امام رضایی هاست اشاره کرد و گفت: محرومیت‌زدایی جزوی از برنامه اصلی جمعیت امام‌رضایی‌ها به شمار می‌رود و هدف اصلی در این راستا، رسیدگی به نیازمندان است.

غلامی در پیان خاطر نشان کرد: خدمت‌گزاری در موکب‌های اربعین، ازدواج آسان و کار آفرینی از دیگر فعالیت‌هایی است که در دستور کار جمعیت امام‌رضایی‌ها قرار دارد.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 45200

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45200/جهاد-تمام-وقت-جمعیت-امام-رضایی-خط-مقدم-مبارزه-کرونا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir