۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۵۱۸۰
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری؛

سارق طلاجات كودكان شهركرد دستگیر شد

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری از دستگيري سارق حرفه اي طلاجات كودكان در "شهركرد" خبر داد و گفت: 20 ميليارد ريال زيورآلات از وی كشف شد.
سارق طلاجات كودكان شهركرد دستگیر شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلام عباس غلام زاده  فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری  اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر سرقت طلاجات و زيورآلات از كودكان دختر در محله‌هاي شهركرد، ماموران پليس آگاهي موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: در اين راستا با فعال سازي اكيپ‌هاي گشت زني محسوس و نامحسوس و پوشش كامل مناطق و اقدامات ويژه علمي و تخصصي و با انجام تحقيقات وسيع صورت گرفته مشخص شد سارق با استفاده از يك دستگاه پژو پارس در محله هاي خلوت و مكان‌هاي سرگرمي كودكان دختر به صورت حرفه اي زيورآلات آنان را به سرقت مي برد.

اين مقام ارشد انتظامي عنوان داشت: تحقيقات ماموران براي دستگيري متهم ادامه داشت تا اينكه با انجام يك سري اقدامات پيچيده مخفيگاه سارق شناسايي و با هماهنگی مقام قضائي وی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بيان داشت: سارق در ابتدا منكر هر گونه بزه انتسابي نسبت به خود شد، كه در مواجهه با دلايل و مدارك پليسي چاره اي جز اعتراف نداشت و به سرقت به عنف 20 ميليارد ريال زيورآلات كودكان با همدستي يك نفر ديگر اعتراف كرد.

به گفته سردار غلامزاده ، با تلاش شبانه روزي ماموران همدست سارق شناسایي و دستگير شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۵:۰۷

4 Aug 2020