۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۵۱۷۹
فرمانده یگان ویژه چهارمحال و بختیاری؛

یگان ویژه در تامین امنیت جامعه حرف اول را میزند/ مردم در بحران های سخت یاری گر ما هستند

رضا نصیری فرمانده یگان ویژه چهارمحال و بختیاری گفت: یگان ویژه ناجا در ماموریت های خاص در کنار مردم حاضر می شود.
یگان ویژه در تامین امنیت جامعه حرف اول را میزند/ مردم در بحران های سخت یاری گر ما هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ رضا نصیری فرمانده یگان ویژه چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: رویکرد اجتماعی یک پنجره جدید به نیروی انتظامی باز کرده تا از ظرفیت جامعه در بحران های سخت بتوانند استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه یگان ویژه از ظرفیت های مردمی به عنوان سرمایه های اجتماعی استفاده می کند اظهار کرد: مردم در بحران های سخت در کنار ما می آیند تا از این طریق بتوان اهداف دشمن را خنثی کرد.

نصریری ادامه داد: شرکت در اردوهای جهادی، احداث خانه برای نیازمندان با مشارکت کمیته امداد، اجرای طرح اخوت با هدف تعامل با پایگاه‌های بسیج و سپاه، اجرای طرح وصال با هدف حضور در مزار شهدا و اجرای طرح نیایش با هدف حضور در اماکن متبرکه  از جمله اقدامات یگان ویژه چهارمحال‌وبختیاری است.

وی طرح مردم یاری را از دیگر طرح های یگان ویژه عنوان کرد و گفت: نیروهای ما در بحران هایی چون سیل و زلزله حضور موثری داشته و کمک زیادی را به مردم کرده اند.

نصریری عنوان کرد: 200 پک غذایی از سرمایه پرسنل برای استان خوزستان ارسال شد.

وی طرح وصال را نیز یکی دیگر از طرح های یگان ویژه دانست و خاطر نشان کرد: حضور مداوم در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا،  برپایی نماز جماعات در محلات از جمله برنامه های طرح وصال بوده است که به طور مداوم آن را انجام می دهیم.

نصیری در خصوص ایام کرونا و فعالیت های یگان ویژه اشاره کرد و افزود: یگان‌های ویژه در گندزدایی معابر، بیمارستان‌ها و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل ورودی شهرها حضور پر رنگ داشته است.

وی ساخت مسکن محرومین هم از دیگر اقدامات یگان ویژه این استان اعلام کرد و گفت: طی تفاهم نامه ای که با کمیته امداد بسته شد 3 واحد مسکونی برای نیازمندان در حال ساخت بوده  که هزینه آن  با کمیته امداد و احداث با یگان ویژه است که در حال حاضر یک واحد به بهره برداری رسیده است و دو واحد دیگر در دست احداث است.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۰:۴۳

4 Aug 2020