۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۵۱۷۷
با همکاری سپاه و بهزیستی؛

آغاز ساخت 63 واحد مسکونی مددجویان در استان

عملیات ساخت 63واحد مسکونی ویژه مددجویان سازمان بهزیستی با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
آغاز ساخت 63 واحد مسکونی مددجویان در استان
به گزارش جهانبین نیوز؛ آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث 63 واحد مسکونی با مشارکت سازمان بهزیستی و قرارگاه خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله و سلم سپاه ، ویژه افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی با حضور حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، سردار اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه‌السلام و خانم محمدی رئیس بهزیستی چهارمحال و بختیاری در شهرستان بن برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم، کمک به محرومین و بن‌بست‌شکنی را از رسالت‌های سپاه و قرارگاه‌های تابعه دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف دفاعی و امنیتی، نقش خود را ایفا می کند و هرجایی که احساس شود باری بر زمین مانده، به یاری مردم می شتابد و کمک به محرومین را سرلوحه برنامه های خود دارد.

سردار اکبری، افزود: امروز نیز در حوزه سازندگی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه بن بست شکنی می کند و با اجرای پروژه های عظیم سازندگی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور ایفا می کند.

وی، اجرای پروژه های سازندگی و محرومیت زدایی در استان با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء را از نتایج سفر پرخیر و برکت سردار سعید محمد به استان چهارمحال و بختیاری دانست .

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: یکی از مهمترین کارها برای گرامیداشت این دهه انجام کارهای خیر و کمک به همنوعان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام افزود: در صورتی که این کمکها به اقشار تحت حمایت سازمان بهزیستی از جمله معلولان و زنان سرپرست خانوار باشد، اجر این کار دو چندان خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه نیروی بالنده انقلاب است که با تمام توان پای کار انقلاب ایستاده است و با کار جهادی و شبانه روزی توانسته کارهای بزرگی برای مردم انجام دهد و کشور را از گردنه های سختی عبور دهد، که همین امر موجب خشم دشمنان از این نهاد انقلابی شده است و امیدواریم که همچون گذشته برادران ما در قرارگاه با عزمی راسخ در خدمت به مردم کوشا باشند و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نورزند.

وی یادآور شد: خداوند در قرآن وعده  داده است که مستکبران و زور گویان عالم را نابود خواهد کرد، فلذا ما در قضیه ویروس کرونا شاهد هستیم که قدرتهای پوشالی از جمله آمریکا چگونه زمین گیر شده اند و با تمام ادعا در مقابله با این ویروس درمانده اند و این خود نشان از آن است که هیچ قدرتی نمی تواند در برابر قدرت لایزال الهی مقاومت کند و قطعا شکست خواهد خورد.

معصومه محمدی"سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه احداث مسکن برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان در قالب تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله و سلم) برای نخستین بار در استان است که اجرایی می‌شود، افزود: زمین به عنوان تنها آورده مددجو برای احداث این واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی است.

محمدی افزود: این واحدهای مسکونی در متراژ ۶۰ متر احداث می‌شود که ۷۵ درصد هزینه احداث این مسکن‌ها را بهزیستی و ۲۵ درصد را قرار گاه خاتم الانبیاء پرداخت می‌کند.

وی اظهارداشت: این مسکن‌ها در مناطق شهری و روستایی با اولویت معلولان شدید و زنان سرپرست خانوار احداث می‌شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی با تاکید بر اینکه طراحی، ساخت و صدور پروانه ساخت این واحدهای مسکونی توسط سه نهاد بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیا(صلی الله علیه و آله و سلم) انجام می‌شود، افزود: در صورتی که خانواده دارای معلول زمین نداشته باشد، زمین توسط بنیاد مسکن تامین می‌شود.

محمدی اظهار داشت: معافیت از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و عوارض صدور پروانه ساختمانی این واحدهای مسکونی از طریق سازمان بهزیستی با همکاری بنیاد مسکن پیگیری می‌شود.

به گفته وی، سال گذشته ۲۳۲ واحد روستایی و ۹۰ واحد مسکن شهری برای جامعه هدف بهزیستی در قالب تفاهم نامه‌های مختلف احداث شد.


انتهای پیام/1029
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۳۶:۰۴

4 Aug 2020