کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساختمان‌هایی که شهرکرد را خفه کرده است؛ اعمال جریمه برای ساختمان‌های بدون پارکینگ

14 مرداد 1399 ساعت 9:04

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: ساختمان‌های امروز در شهرکرد شهر را خفه کرده و پارکینگ برای این ساختمان‌ها پیش‌بینی نشده است.


به گزارش جهانبین نیوز ؛  حیدر علیپور عضو شورای اسلامی شهرکرد  در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به جریمه پارکینگ اظهارداشت: جریمه باید به گونه‌ای باشد که به ضرر مردم نباشد و شورا سبب افزایش قیمت‌ها نشود.

طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: جریمه‌ها از سال ۹۶ افزایشی نداشته اما قیمت مسکن روزبه‌روز در حال افزایش است.

وی افزود: به عنوان نماینده مردم به دنبال آن هستیم که حقی از مردم ضایع نشود اما نباید حق شهرداری را هم نادیده بگیریم.

امامقلی بلالی عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه با اشاره به افزایش جریمه پارکینگ خاطرنشان کرد: پارکینگ برای هر ساختمان ضروری است و باید در ساختمان‌های جدید مدنظر قرار گیرد ‌.

بلالی گفت: سال گذشته نامه‌ای مبنی بر افزایش قیمت جرایم پارکینگ برای سال ۹۹ نوشته شد که باید اجرایی شود بنابراین می‌طلبد شهرداری پیشنهادات خود در خصوص افزایش جریمه‌ها به شورا ارائه دهد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: در شورای سوم مصوب شد که شهرداری مبالغی را که از مردم دریافت می‌کند، زمین خریداری کند اما اجرایی نشد که می‌طلبد در این دوره این مصوبه اجرایی شود‌.

علیرضا توکلی عضو شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: آثار و طبعات ناشی از ساخت و سازها در بحث سرانه‌هایی مانند آموزش و فضای‌سبز و بیمارستان و ...دیده می‌شود چرا که هرچه در یک محله تعداد واحد‌های یک ساختمان به مرور افزایش یابد تخلفات نیز افزایش می‌یابد و شهرداری نسبت به برخورد با تخلفات ناتوان خواهد شد.

در ادامه فرهاد رئیسی عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: آپارتمان‌هایی که ساخته شده شهر را خفه کرده است و در بسیاری از ساختمان‌ها پارکینگ پیش‌بینی نشده که این یک معضل برای شهر می‌شود.

مصطفی حیدری عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه گفت: در صورت عدم پیش‌بینی پارکینگ در ساختمان‌های در حال احداث باید شهرداری به صورت جدی با متخلفان برخورد و برابر قوانین و مقررات عمل کند.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: در بافت‌های قدیم برای برخی ساختمان‌ها پارکینگ پیش‌بینی نشده و برای اعمال جرایم نمی‌توان برای همه یک نسخه پیچید.

وی با اشاره به سد معبرکنندگان افزود: از ابتدا یکی از دغدغه‌های جدی ما برخورد با سدمعبر کنندگان بود و به عنوان یک دغدغه این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 45175

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45175/ساختمان-هایی-شهرکرد-خفه-کرده-اعمال-جریمه-ساختمان-های-بدون-پارکینگ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir