۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۵۱۷۲
رئیس مرکز مدیریت حوادث چهارمحال و بختیاری؛

اورژانس 115 خط مقدم جبهه درمان است

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: اورانس 115 خط مقدم جبهه درمان است آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن به بیمار خدمات دهی می کنند.
اورژانس 115 خط مقدم جبهه درمان است
به گزارش  جهانبین نیوز ؛ محمد حیدری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری در نشست خبری امروز اظهار کرد: آموزش همگانی یکی از موادردی است که اورژانس انجام داده است که در این آموزش اورژانس یارهایی تربیت  و امکانات کافی در اختیار آن ها قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: بحث همیار اورژانس نیز از سال گذشته کیلیک خورده که افراد به صورت داوطلبانه به نیروهای اورژانس بتوانند کمک کنند.

حیدری با اشاره به اینکه باید فرهنگسازی لازم صورت گیرد که افراد تنها در زمانی که نیاز فوری به اورژانس دارند تماس بگیرند گفت:  اپراتورهای ما محدود است و بهتر است در مواقع ضروری و لازم مردم با اورژانس تماس بگیرند.

وی با اذعان بر اینکه ما در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه خدمت به بیمار می دهیم عنوان کرد: افراد می توانند از اورژانس مشاوره بگیرند تا آمبولانس ما به محل برسد چراکه هرچه اطلاعت بیشتر باشد تکنسین ما با اطلاعات کافی به سراغ بیمار می رود.

حیدری با تاکید بر اینکه مردم در حوادث نباید تجمع کنند  یادآور شد: برخی اوقات به دلیل تجمع های بی مورد مردم، ترافیک ایجاد شده و نیروهای ما با تاخیر بر سر صحنه حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه گفتن آدرس دقیق بیمار  به اورژانس از الزامات است گفت: اگر راه باز باشد خدمات اورژانس در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و فرد بیمار به بیمارستان رسانده می شود.

حیدری با اشاره به اینکه اکثر موارد کارهای تکنسین ما از طریق موبایل است و نیاز دارند با مشاورهای تخصصی مکالمه داشته باشند اظهار کرد: برای برخی افراد شبهه ایجاد شده است که تکنسین اورژانس موبایل بازی می کنند در صورتی که این مورد کذب است و نیروهای ما تنها از طریق موبایل با مشاورهای تخصصی در ارتباط هستند .

وی با اذعان بر اینکه اورژانس روز به روز به سمت الکترونیکی شدن پیش می رود گفت: وضعیت اورژانس این استان بد نیست و خدمات به روز رسانی می شود و امیدواریم بتوانیم آمبولانس های جدید را جایگزین کنیم.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۳۶:۱۷

3 Aug 2020