کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيوستن قهرمان کاراته کشوري به کمپين به‌وقت روشنايي/صرفه جويي در مصرف برق فرصتي براي خدمت به محرومان است

13 مرداد 1399 ساعت 13:07

به جهت نهادينه کردن فرهنگ صرفه‌جويي در برق قهرمان کارته اردلي که سابقه در مسابقات بين المللي و کشوري دارد به کمپين به‌وقت روشنايي پيوستند.


مهدي صالحي قرمان کاراته کشوري و رئيس هيئت کاراته شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با اعلام پيوستن خود و خانواده اش به پويش “به وقت روشنايي”، گفت: برق يکي از نعماتي است که نقش بسزايي در توسعه و آباداني کشور دارد و هرلحظه خاموشي مي‌تواند خسارت زيادي را به مراکز مهم کشور وارد کند لذا مي‌توانيم با رعايت الگوي صحيح مصرف در توسعه و آباداني کشور نقش مهمي داشته باشيم.
 
وي بابيان اينکه مردم ايران به‌ويژه مردم شريف  شهرستان اردل  را به کمپين «به‌وقت روشنايي» دعوت مي‌کنم اظهار کرد: بر اساس برآوردهاي انجام‌شده، براي اضافه شدن يک کولر به شبکه برق، نياز به سرمايه‌گذاري  20  ميليون توماني است و بر اساس همين برآوردها اگر هر نفر به‌اندازه 15 دقيقه در طول روز کولر خود را خاموش کند، 10 ميليون تومان از اين هزينه‌ها کاسته مي‌شود.
 
اين قهرمان کاراته کشور به ويژگي برجسته اين کمپين اشاره و عنوان کرد: يکي از نکات مثبت و مهم کمپين «به‌وقت روشنايي» اين است که بر اساس قرارداد في‌مابين وزارت نيرو و سازمان بسيج مستضعفين کشور قرار است هزينه صرفه‌جويي مصرف برق صرف آباداني مناطق محروم شود.
 
صالحي تصريح کرد: چه‌کار بهتر از اين‌که مي‌توانيم فقط با خاموش کردن 15 دقيقه از وسايل سرمايشي در مصرف برق صرفه‌جويي کنيم و در عوض آن هم‌وطنان محروم از عوايد آن بهره‌مند شوند.
 
 وي بابيان اينکه قطعاً حضور حتي يک نفر بيشتر هم در اين کمپين، مي‌تواند چراغ خانه‌اي در محروم‌ترين نقطه کشور را روشن کند گفت: اميدوارم همچون رويدادهاي مختلف ديگر که ملت ايران يک‌صدا و همدل بودند در اين کمپين خيرخواهانه نيز با وحدت و انسجام هرچه بيشتر شرکت کنند.  
 
انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 45169

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45169/پيوستن-قهرمان-کاراته-کشوري-کمپين-به-وقت-روشنايي-صرفه-جويي-مصرف-برق-فرصتي-براي-خدمت-محرومان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir