۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۵۱۶۷
فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

كشف محموله 2 میلیاردی كالای قاچاق در چهارمحال‌وبختياری

فرمانده انتظامی استان از كشف یك محموله كالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق كالا خبر داد. 
كشف محموله 2 میلیاردی كالای قاچاق در چهارمحال‌وبختياری
به گزارش جهانبین نیوز، سردار غلامعباس غلامزاده ، با اعلام این خبر، اظهار کرد : در اجرای طرح مبارزه با قاچاق كالا و در پی كسب خبری مبنی بر انتقال یك محموله كالای قاچاق از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان "لردگان"، موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوز قضائی طی عملیات ایست و بازرسی یك دستگاه اتوبوس مشكوك به حمل كالای قاچاق را متوقف كردند.

ارشدترین مقام انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از این اتوبوس، 179 عدد كره بادام زمینی، 18 دستگاه اتو، 6 دستگاه آبمیوه‌گیری، 5 دستگاه جاروبرقی، 6 دستگاه سرخ كن، 60 قوطی روغن مایع، 744 عدد بیسكویت، 8 دستگاه جاروشارژی، 138 بسته غلات صبحانه، 100 بسته حشره‌كش و قارچ‌كش همگی فاقد مدارك گمركی به ارزش 2 میلیارد ریال كشف و راننده اتوبوس دستگیر شد.

سردار "غلامزاده" با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، به قاچاقچیان كالا هشدار داد: نیروی انتظامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و گسترش اشتغال، با تمام توان با این افراد سودجو برخورد قانونی خواهد كرد.


انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۵۴:۱۳

3 Aug 2020