۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۴۵۱۵۶
شهردار شهرکرد؛

مشکلات شهروندان در مجاور مرکز صدا و سیما رفع شود

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد گفت: در راستای رفع مشکلات حریم ساخت و ساز شهروندان در تلاش هستیم که هرچه زودتر این مشکل رفع شود.
مشکلات شهروندان در مجاور مرکز صدا و سیما رفع شود
به گزارش جهانبین نیوز؛  بهادر عبدالغنی  شهردار شهرکرد در دویست و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر اظهارداشت: در راستای مشخص نمودن حرایم صدا و سیما مکاتبات لازم با صدا وسیما انجام شده اما تاکنون پاسخی دریافت نشده است‌.

وی افزود: ما به دنبال آن هستیم که هرچه سریع‌تر مشکل مردم که در همسایگی صدا و سیما هستند رفع شود‌.

پیمان محقق مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد نیز در ادامه بیان کرد: در سنوات گذشته میدان معلم مشکلات زیادی داشته است که ورودی ۵ بلوار به این میدان انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به تصادفاتی که در این میدان رخ می‌داد یک طرح کوتاه مدت و یک طرح بلند مدت مهندسی آماده شد که به تصویب شورای ترافیک استان و شهرستان رسیده است.

محقق خاطرنشان کرد: طرح کوتاه مدت با استفاده از چراغ نگهدارنده و طرح بلند مدت احداث تقاطع غیرهم سطح بوده است.

مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد تصریح کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات تاکنون موفق به اجرای طرح بلندمدت نشدیم اما با توجه به رشد روز افزون خودروها هرچه سریع‌تر طرح باید اجرا شود‌.

وی گفت: مشاور برداشت‌ها و ارزیابی اولیه را انجام و ۶۲۰ میلیون تومان قرارداد منعقد شد که ۱۴۰ میلیون تومان آن از اعتبار تملک دارایی و سرمایه‌ای استان پرداخت و زمان آن ۱۸ ماهه است که  طرح در آبان‌ماه باید تحویل شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۱:۱۶

2 Aug 2020