۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۵۱۵۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات طی چهل سال گذشته خلاقانه و حکیمانه بوده است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عملکرد و اهداف شورای هماهنگی تبلیغات طی چهل سال گذشته مبترکانه، خلاقانه و حکیمانه بوده است.
عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات طی چهل سال گذشته خلاقانه و حکیمانه بوده است
به گزارش جهانبین نیوز؛  حجت الاسلام محمد علی نکونام ، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در جلسه سالگرد تاسیس شورای هماهنکی تبلیغات، با اشاره به اینکه هدف از تاسیس این نهاد، ساماندهی به برنامه های فکری و فرهنگی بوده است، اظهار کرد: عملکرد و اهداف شورای هماهنگی تبلیغات طی چهل سال گذشته مبترکانه، خلاقانه و حکیمانه بوده است.

وی افزود: قبل از شکل گیری  این نهاد نابه‌سامانی هایی در مراسمات، تبلیغات، گرامیداشت ها و مناسبت ها بود که  این شورا با ورود خود به آن وضعیت پایان داد‌.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: عملکرد شورای هماهنکی تبلیغات از همان ابتدا تا کنون امید بخش بوده و پس از شکل گیری سازمان هماهنگی تبلیغات از دل این مجموعه جان تازه ای گرفت که در حال حاضر بسیار امیدبخش ، موثر و نقش آفرین عمل کرده است‌.

وی در ادامه بیان کرد: گرچه سطح انتظار بسیار بالاتر از حد کنونی است اما وضعیت حال حاضر مطلوب و قابل توجه بوده و به اکثر برنامه‌ها، ساماندهی مناسبی بخشیده شده است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه گفت: بررسی، واکابی ضعف‌ها و کاستی‌ها، باید ها و نبایدها در عین آینده نگری، به مراتب موجب درخشندگی سازمان و شورای هماهنگی تبلیغات می شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات زمینه را برای اظهار نظر و نقش آفرینی مردم در عرصه های انقلابی فراهم کرده و این یک ویژگی ممتاز به شمار می رود.

وی بررسی، تجزیه و تحلیل مباحث انقلابی، خنثی کردن فتنه‌ها، نقش آفرینی در تقویت انقلاب، پاسخ به مطالبات مردم ، تشخیص و فراهم کردن فرصت و ایفای نقش در هر زمان با توجه به مسائل روز را از دیگر وظایف حائز اهمیت این شورا عنوان کرد.

امام جمعه شهرکرد تشریح کرد: روحیه انقلابی، مومن، تحلیلگر، متفکر، خلاق، رصد گر تمام عیار مسائل انقلابی از خصوصیات دست‌اندر کاران این شورا است.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۳۸:۵۵

1 Aug 2020