۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۵۱۴۶
جهانبين نيوز گزارش مي دهد؛

تعطيلي جايگاه سوخت CNG باعث گلايه مندي رانندگان شد

تعطيلي جايگاه‌هاي سوخت گاز در شهر اردل سبب گلايه مردم اين مناطق و سرگرداني آنان، بويژه رانندگان شده است.
تعطيلي جايگاه سوخت CNG باعث گلايه مندي رانندگان شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ يکي از شهروندان اين شهرستان ضمن انتقاد از مسئولان اجرايي شهر اردل اظهار داشت:مدتي است دو جايگاه سوخت CNG شهر اردل تعطيل و نيمه تعطيل شده اند. جايگاه اختصاصي شهرداري که نزديک دو ماه کاملا تعطيل شده و جايگاه ديگري هم تنها در بعضي روزها، آن هم در ساعات کوتاه فعال مي باشد.
 


 
وي افزود:جايگاه هاي سوخت گازCNG شهر اردل بعنوان نزديک ترين و تنها جايگاه خودروهاي سواري و باري در يک منطقه وسيع و پراکنده اند که عدم ارائه خدمات سوخت رساني موجبات ناراحتي و گلايه عميق مردم شهرستان و خصوصا شهرهاي اردل و کاج و دهستان هاي روگر و ديناران شده است و براي سوخت گيري وسايل نقليه خود بايد به شهرهاي اطراف مراجعه کنند.
 
اين شهروند بيان کرد:اگر چه سعه صدر و صبر کم نظير مردم، بر کسي پوشيده نيست اما آيا نبايد دستگاه هاي متولي مطابق قوانين مندرج در وظايف آن مجموعه ها و لزوم رفع موانع دسترسي به امکانات اوليه معيشت عمل کنند؟!
 
اميدواريم دستگاه هاي متولي در اين باره توضيحات منطقي و قانوني به مردم  عزيز ارائه فرمايند.

صفر علي نصيري شهردار شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در اين خصوص اظهار داشت: از تاريخ پنجم تير ماه به دليل تعميرات و استاندارد سازي جايگاه CNG , و بدليل خطرناک بودن و احتمال ايجاد حادثه جايگاه شهرداري تعطيل گرديد.

نصيري افزود: به دليل مشکلات اين جايگاه ،جايگاه پايين  پمپ بنزين  را قبل از جايگاه شهرداري استاندارد سازي  نموده که خواهشمنديم پيگيري تعطيلي آن جايگاه باشيد، که قطعات جايگاه شهرداري به زودي نصب و به مردم خدمات خواهد داد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۰۴:۴۷

2 Aug 2020