کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهانبين نيوز گزارش مي دهد؛

تعطيلي جايگاه سوخت CNG باعث گلايه مندي رانندگان شد

12 مرداد 1399 ساعت 12:04

تعطيلي جايگاه‌هاي سوخت گاز در شهر اردل سبب گلايه مردم اين مناطق و سرگرداني آنان، بويژه رانندگان شده است.


به گزارش جهانبين نيوز؛ يکي از شهروندان اين شهرستان ضمن انتقاد از مسئولان اجرايي شهر اردل اظهار داشت:مدتي است دو جايگاه سوخت CNG شهر اردل تعطيل و نيمه تعطيل شده اند. جايگاه اختصاصي شهرداري که نزديک دو ماه کاملا تعطيل شده و جايگاه ديگري هم تنها در بعضي روزها، آن هم در ساعات کوتاه فعال مي باشد.
 



 
وي افزود:جايگاه هاي سوخت گازCNG شهر اردل بعنوان نزديک ترين و تنها جايگاه خودروهاي سواري و باري در يک منطقه وسيع و پراکنده اند که عدم ارائه خدمات سوخت رساني موجبات ناراحتي و گلايه عميق مردم شهرستان و خصوصا شهرهاي اردل و کاج و دهستان هاي روگر و ديناران شده است و براي سوخت گيري وسايل نقليه خود بايد به شهرهاي اطراف مراجعه کنند.
 
اين شهروند بيان کرد:اگر چه سعه صدر و صبر کم نظير مردم، بر کسي پوشيده نيست اما آيا نبايد دستگاه هاي متولي مطابق قوانين مندرج در وظايف آن مجموعه ها و لزوم رفع موانع دسترسي به امکانات اوليه معيشت عمل کنند؟!
 
اميدواريم دستگاه هاي متولي در اين باره توضيحات منطقي و قانوني به مردم  عزيز ارائه فرمايند.

صفر علي نصيري شهردار شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز در اين خصوص اظهار داشت: از تاريخ پنجم تير ماه به دليل تعميرات و استاندارد سازي جايگاه CNG , و بدليل خطرناک بودن و احتمال ايجاد حادثه جايگاه شهرداري تعطيل گرديد.

نصيري افزود: به دليل مشکلات اين جايگاه ،جايگاه پايين  پمپ بنزين  را قبل از جايگاه شهرداري استاندارد سازي  نموده که خواهشمنديم پيگيري تعطيلي آن جايگاه باشيد، که قطعات جايگاه شهرداري به زودي نصب و به مردم خدمات خواهد داد.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 45146

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45146/تعطيلي-جايگاه-سوخت-cng-باعث-گلايه-مندي-رانندگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir