کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بروجن پلمپ شد

9 مرداد 1399 ساعت 19:51

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمپ شد.


محمدحسن کرمی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: براساس ماده 688 قانون مجازات اسلامی هر اقدامی علیه بهداشت عمومی جرم بوده و قانون‌گذار برای آن مجازات درنظر گرفته است.

وی افزود: در همین راستا و در پی بازرسی‌ کارشناسان بهداشت محیط، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بروجن که یکی از مراکز جمعیتی ویژه متقاضیان دریافت آموزش‌های مهارتی است به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، پلمپ شد.

دبیر ستاد شهرستانی مقابله با کرونا همچنین از ابلاغ اخطاریه بهداشتی به بانک رسالت شعبه بروجن خبر داد و گفت: این بانک از نظر موقعیت مکانی شرایط پذیرش مشتری را ندارد.

کرمی تأکید کرد: ظرف 72 ساعت آینده و در صورت عدم جابجایی ساختمان و ایمن‌سازی محل ارائه خدمات به مشتریان، این بانک نیز پلمپ خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا، تصریح کرد: کلیه بانک‌ها، ادارات و دستگاه‌های دولتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده و از ارائه خدمت به افراد فاقد ماسک جلوگیری بعمل خواهد آمد‌.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 45141

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45141/مرکز-آموزش-فنی-حرفه-ای-بروجن-پلمپ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir