۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۵۱۲۹
نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس:

اقتصاد و فرهنگ اولویت کار نمایندگان مجلس است

نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی بر مطالبه گری خواسته های ملت از مسئولین تأکید کردند. ​​​​​​​
اقتصاد و فرهنگ اولویت کار نمایندگان مجلس است
به گزارش خبرگزاری جهانبین نیوز؛ نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام پیرامون مهم ترین مسایل استانی و مطالبات مردمی هم اندیشی کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری در این جلسه ضمن خیرمقدم به نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بااشاره به ولایتمداری مردم استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مردم این استان در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی ولایتمداری خود را نشان داده اند.

وی از اعتماد مردم استان چهارمحال و بختیاری به سپاه و بسیج تقدیر کرد و با تأکید بر ضرورت مطالبه خواسته های مردم از مسئولین،  گفت:  سپاه در بحران های مختلف همچون سیل، زلزله و قضیه شیوع ویروس کرونا، همیشه کمک کار دولت ها بوده است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به مشکلات مردم استان از جمله بیکاری و محرومیت، افزود: شکل گیری مجلس یازدهم با حضور نیروهای انقلابی، بارقه امید را در کشور به وجود آورد. 

سردار اکبری، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست سپاه را خانه و پشتیبان خود بدانند و برگزاری نشست های فصلی و ارتباط  نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نخبگان و متخصصان بسیجی را فرصتی برای حل مشکلات مردم دانست.

وی، در ادامه برخی از مشکلات و دغدغه های مردم استان در مباحث حوزه های آبی، اشتغال جوانان، محرومیت زدایی، امنیت شغلی، مسایل فرهنگی  و... را تبیین کرد و از آمادگی بکارگیری ظرفیت های سپاه و بسیج در زمینه های مختلف برای پشتیبانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین اجرایی استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این جلسه با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، عدم دلبستگی مسئولان به دنیا در نظام اسلامی و ضرورت توجه بیش از پیش به محرومان و مردم را مورد تأکید قرار داد و گفت: ناکارآمد نشان دادن نظام از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: گرانی و مشکلات معیشتی بخشی به خاطر تحریم ها و بخش دیگر به خاطر توطئه های دشمنان و همچنین ضعف مدیریت برخی مسئولان است، که ضرورت دارد نمایندگان مجلس توجه به قشر محروم جامعه را همان گونه که تِز حضرت امام (ره) و دغدغه حضرت آقا(مقام معظم رهبری) است، پیگیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در ادامه بر توجه مسئولین به محرومین، ایثارگران مظلوم، خانواده های معظم شهداء و پرهیز از گروه گرایی های سیاسی تأکید کرد.

این مقام مسئول، بکارگیری نیروهای ارزشی در کشور را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور در میادین ایثار و رشادت و شهادت را برای مسئولین یک اصل مهم برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر امیرقلی جعفری، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، به توصیف مقام معظم رهبری از مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: مجلس یازدهم یکی از انقلابی ترین مجالس کشور و مظهر امید و انتظار مردم است.

وی با بیان اینکه مجلس کارش را با تأخیر شروع نکرده و با سرعت شکل گرفته است؛ افزود: مطالبه گری از مدیران را در دستور کار مجلس داریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با اتحاد کامل،  میثاق بسته اند در مسائل اصلی استان یک کلام و یک حرف بزنند و در تصمیم گیری های کلان هم اینگونه اقدام کنند.

دکتر جعفری افزود: اولویت ما مسائل اصلی استان و انقلاب می باشد و بیکاری در رأس هرم مشکلات استان قرار دارد که باید دست به دست هم دهیم و فکری برای حل این مشکل کنیم.

قدرت الله حمزه، نماینده مردم شهرستان های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ سپاه و بسیج و فرهنگ جهاد در دستگاه های مختلف نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد.
وی بر برگزاری جلسات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نخبگان و متخصصان بسیج به صورت فصلی تأکید کرد و از وحدت نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری برای حل مسایل مردم خبر داد.

احمد راستینه، نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نیز به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و اقتصاد اشاره کرد و گفت: در کمیسیون فرهنگ مجلس شورای اسلامی بحث خانواده اولویت اول قرار دارد و طرح جامع جمعیت و کرامت بانوی مسلمان را تعریف می کنیم.

وی افزود: به لطف خدا این مجلس گام های بزرگ در بحث اقتصاد خواهد برداشت و اینکه مقام معظم رهبری مجلس را قوی و انقلابی و مظهر امید دانستند برای ما افتخار است.

راستینه، با اشاره به برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای حل مسایل اقتصادی و توجه به فضای مجازی، اظهار کرد: پیام انتخابات این است که مردم به روحیه و کرامت انقلابی اعتماد کردند.

وی از راه اندازی سامانه ای برای ارتباط مردم با نمایندگان در آینده نزدیک خبر داد و در پایان با بیان اینکه؛ ما سرباز ولایتیم، از خدمت رسانی سپاه و بسیج در اردوهای جهادی و محرومیت زدایی و رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه و دغدغه های فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در حل مشکلات مردم استان تشکر کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۱:۳۴

29 Jul 2020