۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۴۵۱۲۳
کارشناس مسائل سياسي؛

جهان بداند تعرض هواپيماهاي جنگي ارتش تروريستي آمريکا به هواپيماي مسافربري ماهان بي‌پاسخ نمي‌ماند

کارشناس مسائل سياسي گفت: جهان بداند تعرض هواپيماهاي جنگي ارتش تروريستي آمريکا به هواپيماي مسافربري ماهان بي‌پاسخ نمي‌ماند و به‌هيچ‌وجه اجازه نخواهيم داد که آمريکا و هر کشور سلطه‌گر و ظالم ديگري براي تجاوز و تصاحب به سمت خاک و مردم ايران پيشروي کند.
جهان بداند تعرض هواپيماهاي جنگي ارتش تروريستي آمريکا به هواپيماي مسافربري ماهان بي‌پاسخ نمي‌ماند
سجاد شهراني در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  پيرامون تعرض هواپيماهاي جنگي ارتش تروريستي آمريکا به هواپيماي مسافربري ماهان گفت: پرواز تهران به لبنان  چه از منطقه مرزي عراق با سوريه با مزاحمت و تعرض دو جنگنده آمريکايي روبرو گرديد که در بين شهر گيري خلبان کاهش ارتفاع داد و شماري از مسافران هواپيما دچار جراحت شدند.
 
وي افزود:  آمريکا در توضيح ماجراي مانور جنگنده است در اطراف هواپيما در آسمان سوريه مدعي شد که اين جنگنده براي بررسي بصري به هواپيماي ايراني نزديک شده و فاصله ايمن را رعايت کرده است درحالي‌که هدفشان اين بود که پدافند هوايي سوريه عکس‌العمل نشان دهد و به‌جاي حمله به جت‌هاي جنگنده هواپيماي مسافربري ما آن را هدف قرار دهند.
 
شهرانی تصريح کرد: لطف خدا اين اتفاق نيفتاد مقامات ايراني پيگير اين موضوع هستند و به حضور غيرقانوني نظاميان آمريکا در منطقه پايگاه التنف واقع در شرق سوريه معترض مي‌باشد انشاالله هر جنايت آمريکايي بي‌شک نابودي ذليلانه مستکبران به‌ويژه رژيم منحوس صهيونيستي را سرعت خواهد بخشيد.
 
وي بيان داشت: نزديک شدن خطرناک جنگنده‌هاي آمريکايي به هواپيماي ماهان از تهران به مقصد بيروت، مي‌تواند تکميل‌کننده سناريوي هواپيماي اوکرايني باشد. ايران و سوريه مي‌توانند آمريکا را به دليل تعرض به هواپيماي مسافربري ايراني در آسمان سوريه و نقض حاکميت سوريه به محاکم قضايي بکشانند.
 
سجاد شهراني، کارشناس مسائل سياسي در پايان گفت: اقدام بي‌شرمانه آمريکا در ترور ناجوانمردانه سردار سليماني و ابو مهدي المهندس در سال ۹۸ و شليک موشک به هواپيماي مسافربري ايران در سال ۶۷ نمونه اقدامات تروريستي آمريکا عليه نظام بوده و بايستي قوه قضائيه عاملان اين اقدامات تروريستي را مورد تعقيب قضايي قرار دهد.

انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۰۸:۳۷

29 Jul 2020