کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابتلای 12 نفر از کادر درمانی شهرستان بروجن به ویروس کرونا

7 مرداد 1399 ساعت 10:59

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت: تاکنون 12 نفر از پرسنل پزشکی و پیراپزشکی این شهرستان به بیماری کوویدـ19 مبتلا و یک نفر نیز به شهادت رسیده است.


محمدحسن کرمی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با بیان اینکه در حال حاضر تمام ظرفیت بخش‌های درمانی شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند گفت: تاکنون 12 نفر از کادر درمانی شهرستان بروجن به بیماری کوویدـ19 مبتلا شده و روند رو به افزایش مبتلایان یک تهدید جدی به‌حساب می‌آید.
 
وی افزود: این تعداد از کادر درمان شامل پزشک، پرستار، کارشناس فوریت‌های پزشکی و همچنین کادر اداری بوده که به مروز زمان از اسفندماه سال گذشته تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده و‌ یک نفر "شهید ذبیح‌الله کاویانی" نیز در این راه به شهادت رسیده است.
 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن همچنین از بستری شدن 25 بیمار جدید در بخش کرونای بیمارستان ولی‌عصر (عج) خبر داد و تأکید کرد: قطع زنجیره انتقال کرونا نیازمند عزم جدی مردم است.

کرمی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری تاکنون 370 مورد مثبت قطعی در شهرستان بروجن شناسایی شده و 12 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.
 

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 45122

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45122/ابتلای-12-نفر-کادر-درمانی-شهرستان-بروجن-ویروس-کرونا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir