۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۵۱۱۲

جهیزیه ۵۵ نوعروس نیازمند در چهارمحال و بختیاری تهیه شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ۴ ماهه نخست امسال جهیزیه کامل ۵۵ نوعروس خانواده مددجویان تهیه و به آن‌ها اعطا شد.
جهیزیه ۵۵ نوعروس نیازمند در چهارمحال و بختیاری تهیه شد
به گزارش جهانبین نیوز ، مهرداد شریف پور بابیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان از اهداف این نهاد است بیان کرد: همچنین ۱۶ نوعروس نیازمند غیر تحت حمایت نیز کمک‌هزینه تهیه جهیزیه دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به ایجاد زمینه ازدواج زنان سرپرست خانوار در راستای خودکفایی آنان گفت: کمک‌هزینه ازدواج به ۱۱ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان نیز اعطا شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایجاد زمینه ازدواج پسران خانواده‌های تحت حمایت را نیز از دیگر رویکردهای این نهاد در زمینه حمایت از مددجویان عنوان و خاطرنشان کرد: ۵ فرزند پسر خانواده‌های تحت حمایت نیز کمک‌هزینه ازدواج در قالب هدیه دریافت کرده‌اند.

شریف پور ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان در راستای تأمین هزینه‌های ازدواج نیازمندان ادامه داد: نیکوکاران و خیرین می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند.

انتهای پیام /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۹:۳۳:۰۲

26 Jul 2020