۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۵۱۱۱
یک کارشناس فرهنگي ؛

دولت ياغي آمريکا در انتظار سيلي ديگری باشد

سید اصغر حسینی یکی از کارشناسان فرهنگي گفت: تعرض بي شرمانه آمريکا به هواپيماي ماهان يک حرکت تروريستي بود که انتقام و سيلي سختي در انتظار آنها است .
دولت ياغي آمريکا در انتظار سيلي ديگری باشد
سيد اصغر حسيني يکی از کارشناسان فرهنگي در  گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به تعرض هواپيماهاي جنگي ارتش تروريستي آمريکا به هواپيماي مسافربري ماهان، اظهار داشت: در واقع تعرض يا حمله اين دو فروند هواپيماي جنگي آمريکا در آسمان سوريه به هواپيماي مسافربري ماهان که موجب تهديد خلبان و مسافراني که از تهران به مقصد بيروت در حرکت بودند و جان مسافران را به مخاطره انداخت نشان مي دهد که دولت خونريز و سفاک آمريکا، نه تنها در منطقه به افراد بي گناه روي زمين امان نمي دهند،  بلکه در آسمان هم بي گناهان را تهديد مي کنند.

حسيني با بيان اينکه  تعرض بي شرمانه آمريکا به هواپيماي ماهان يک اقدام تروريستي بود که انتقام و سيلي سختي در انتظار آنها است افزود: اين حرکت آمريکايي ها و حرکت نيروهاي تروريستي آنها در اين مکان نشان از وادادگي اين دولت جنايتکار است و نهايت شکست خودش را ديده است و دست به اين جنايت ها مي زند.

وي خاطرنشان کرد: البته آمريکايي ها چندين مورد تعرض به هواپيماهاي مسافربري را دارند که يکي از آنها حمله موشکي ناو «وينسنس» به هواپيماي مسافربري ايرباس در 12 تير سال 67 در نزديک تنگه هرمز بود که باعث شهادت نزديک به 200 نفر از جمله 60 کودک و 50 زن شد.

حسيني  با اشاره به اينکه اين اولين بار نيست که آمريکايي ها چنين جنايت هايي را انجام مي دهند، عنوان کرد:ان شاء الله شاهد سيلي سخت رزمندگان اسلام بر چهره آمريکا هستیم و انتقام سخت انجام می شود ، زيرا ما هنوز خون خواهي نکرده ايم.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۲۱:۱۸:۰۱

27 Jul 2020