۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۴۵۱۰۳
رئیس شورای شهر شهرکرد :

قرارداد مستاجران کیوسک‌های مستقر در پارک‌های شهرکرد فسخ می‌شود

رئیس شورای شهر شهرکرد گفت: به‌ تشخیص سازمان سیما، منظر و فضای‌سبز شهرداری شهرکرد مستأجران پارک‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند قراردادشان فسخ می‌شود تا فشار مالی بر آنها غالب نشود.
قرارداد مستاجران کیوسک‌های مستقر در پارک‌های شهرکرد فسخ می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز ؛  حیدر علیپور رئیس شورای شهر شهرکرد در دویست و هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به اجرای طرح شهر هوشمند اظهارداشت: شورای شهر با کلیات طرح شهر هوشمند موافق است اما جزییات طرح باید در صحن شورا مطرح شود.

وی با اشاره به ضرر و زیان کیوسک‌های مستقر در پارک‌های شهرکرد در زمان شیوع ویروس کرونا افزود: با توجه به مصوبات ستاد کرونا پارک‌های شهرکرد همزمان با سراسر کشور تعطیل و بسیاری از مستأجران کیوسک‌ها در پارک‌ها دچار خسارت شدند و توان پرداخت اجاره بها را ندارند.

  رئیس شورای شهر شهرکرد بیان کرد: بنابراین به تشخیص سازمان سیما، منظر‌ و فضای‌سبز شهرداری شهرکرد افرادی که در این مدت به موجب تعطیلی پارک دچار خسارت شدند قراردادشان فسخ و چنانچه تمایل به ادامه کار داشته باشند می‌توانند با شرایط جدید اقدام به اجازه کیوسک کنند‌.

طیبه شریفی نایب رئیس شورای شهر شهرکرد با اشاره به ادامه کار برخی کیوسک‌ها بیان کرد: شرط فسخ قرارداد تنها با نظر سازمان متولی می‌باشد و کیوسک‌هایی که تعطیل نبودند طبق قرارداد باید اجاره بها را پرداخت کنند‌.

شریفی با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی گفت: هدف ما از انجام طرح‌های عمرانی ارائه خدمات مطلوب به مردم است بنابراین کیفیت در کار برای ما مهم‌تر از کمیت می‌باشد.

تکمیل پروژه امامزادگان دو خاتون(س) شهرکرد ۱.۵ ساله شد

فرهاد رئیسی عضو شورای شهر شهرکرد ضمن ابراز نارضایتی از اجرای طرح‌های عمرانی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها توسط راه و شهرسازی در حال انجام است و نظارت دقیقی بر این طرح‌ها نیست بنابراین مسئولان راه و شهرسازی نسبت به نارضایتی مردم باید پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه ۱.۵ سال است که از طرح جلوی امام‌‌زادگان دو خاتون(س) می‌گذرد، بیان کرد: عدم هماهنگی میان سازمان بازآفرینی شهرداری شهرکرد و راه و شهرسازی در اجرای طرح‌ها مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

مصطفی حیدری عضو دیگر شورای شهر شهرکرد با اشاره به آگهی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: بنابر ادعای آن بنیاد زمینی که این اداره برای مزایده گذاشته است ۱۶۰۷ متر مربع است و به صورت مستقل و سند جداگانه دارد و کاربری آن خدماتی _ تجاری است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

حیدری با اشاره به رعایت انصاف و عدالت در رفع مسائل و مشکلات خاطرنشان کرد: در مجموعه مدیریت شهری در راستای رفع مشکلات مردم باید عدالت و انصاف رعایت و از طرفی حق و حقوق شهرداری نیز حفظ شود‌.

امامقلی بلالی عضو دیگر شورای شهر شهرکرد ‌ ادامه داد: واحد حقوقی شهرداری شهرکرد باید نسبت به برخی پرونده‌های املاک توجه ویژه‌ داشته باشد.

وی گفت: در راستای حفظ اراضی و زمین‌ها باید اهتمام ویژه داشت چراکه فرزندان شهرمان در آینده برای زندگی نیازمند این زمین‌ها هستند.

علیرضا توکلی عضو شورای شهر شهرکرد نیز در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی بیان کرد: حتی در صورت انجام کار توسط راه و شهرسازی در سطح شهر باید نظارت از سوی شهرداری انجام شود تا یک پروژه با بهترین کیفیت اجرا شود.

وی گفت: یک ناهماهنگی سیستمی در برخی پروژه‌ها وجود دارد که این‌ سبب ایجاد مشکل و نارضایتی مردم شده است.

حمید فتح‌اللهی‌ عضو دیگر شورای شهر شهرکرد با اشاره به اجرای طرح فیبرنوری بیان کرد: با توجه به اینکه برای اولین بار این طرح قراراست اجرا شود و تجربه چندانی در این زمینه نداشته باشیم بنابراین باید نحوه کارکرد شرکت‌ دقیقا بررسی تا از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری شود.

وی با اشاره به تفکیک زباله از مبدا گفت: چنانچه این طرح به درستی اجرا نشود سبب ایجاد یک معضل اجتماعی می‌شود بنابراین برای ساماندهی جمع‌آوری زباله‌ها باید یک اقدام اساسی صورت پذیرد.

صادق محمد پور سرپرست معاونت توسعه، مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد نیز در ادامه جلسه گفت: در راستای اجرای شبکه فیبرنوری و شهر الکترونیک بنا داریم که از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.
وی افزود: این طرح در ۱۳۰کیلومتر و با دلار ۱۲ هزارتومان پیش‌بینی شده که برآورد اعتبار مورد نیاز آن تاکنون ۸۰ میلیارد تومان بوده است.

سرپرست معاونت توسعه، مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد بیان کرد: نظر مشاور در این خصوص اخذ شده رقابت متقاضیان براساس سال انجام می‌شود و کسی که کمترین زمان را اعلام کند برنده مناقصه می‌شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۳۴:۱۰

26 Jul 2020