کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خشکیدگی ۳ حلقه چاه آب در شهرکرد/ سال آینده ۴۰ درصد فضای سبز کاملا خشک می‌شود

5 مرداد 1399 ساعت 8:26

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: در حال حاضر ۳ حلقه چاه آب در شهرکرد خشک و سال آینده شاهد خشک شدن ۴۰درصد فضای سبز هستیم.


به گزارش جهانبین نیوز ؛  سید رضا هاشمی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد شامگاه شنبه در جلسه علنی شورای شهر شهرکرد بابیان اینکه بحران آب جدی است، اظهارداشت: سال آینده حتی اگر بزرگ‌ترین پیمانکاران را برای فضای‌سبز شهرکرد به کارگیری نماییم باز هم توان نگه‌داری و توسعه فضای سبز وجود ندارد چرا که با بحران جدی آب مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه ۳ حلقه چاه خشک شده است، افزود: در حال حاضر چاه کشتارگاه، چاه ورزش و چاه ۱۲ محرم خشک شده و چاه ورودی شرقی نیز در حال خشک‌ شدن است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای‌سبز شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: با توجه به اینکه در کشتارگاه ۱۵.۵ هکتار کشت انجام و چاه مربوطه خشک‌ شده است بنابراین باید با تانکر آبرسانی شود‌.
 
هاشمی ادامه داد: در زمین سولدره یک چاه وجود دارد که در حال حاضر می‌توان از آن استفاده کرد اما اگر شرکت آب منطقه‌ای اجازه کف‌شکنی ندهد سال آینده 4۰ درصد فضای سبز شهرکرد خشک می‌شود.

وی گفت: استان همجوار برای کشت‌های توده‌ای از آبیاری غرقابی‌ استفاده می‌کند و مشکلی از لحاظ آب ندارد اما ما برای نگه‌داری همین فضای سبز به مشکل برخورده‌ایم و برای توسعه آن مصیبت‌هایی فراوان داریم.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 45102

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45102/خشکیدگی-۳-حلقه-چاه-آب-شهرکرد-سال-آینده-۴۰-درصد-فضای-سبز-کاملا-خشک-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir