۰
plusresetminus
بسيجيان گروه جهادي شهيد غدير رئيسي روستاي فيل آباد از توابع در اقدامي جهادي بيش از 9 هزار ماسک توليد و به‌صورت رايگان بين مردم روستا توزيع کردند.
توليد و توزيع بيش از 9 هزار ماسک در روستاي فيل آباد/ بسيجيان هم پاي مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا
به گزارش جهانبین نیوز ، در چهل سالي که از عمر باشکوه انقلاب اسلامي ما مي‌گذرد مردم و ملت شريف ايران حوادث و مشکلات بسيار گوناگون و سختي را پشت سر گذاشته‌اند اما چيزي که هميشه بر مردم ما عيان بوده اين است که همواره سپاه و بسيجيان تکيه‌گاهي امن و ايمن و قابل‌اعتماد براي مردم بوده و هستند و در مشکلات مختلف بدون هيچ مزد و منتي خادمان ملت شريف ايران بوده‌اند.
 
امروزه هم که شيوع ويروس کرونا به مهم‌ترين دغدغه و اضطراب مردم کشور تبديل‌شده است سپاه و بسيج در کنار مردم هستند و همپاي مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا گام بر مي‌دارند و به طرق مختلف تلاش مي‌کنند تا دوشادوش کادر درمان با کرونا بجنگند و مرهمي بر زخم دل اين ملت باشند.

در همين راستا بسيجيان گروه جهادي شهيد غدير رئيسي بيش از 9 هزار ماسک را توليد و به‌صورت رايگان بين مردم روستا توزيع کردند.
 
وحيد هلاکويي مسئول گروه جهادي شهيد غدير رئيسي در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ درباره اقدامات جهادگران براي مقابله و مبارزه با ويروس کرونا گفت: گروه‌هاي جهادي شهيد غدير رئيسي متشکل از بسيجيان پايگاه مقاومت بسيج امام سجاد(عليه‌السلام)فيل آباد و همچنين خواهران بسيجي پايگاه منتظران مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف فيل آباد  هم پاي مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا هستند و در اين راه تلاش خواهند کرد.
 
وي افزود: در گذشته اقدامات مختلفي نظير تهيه و توزيع کمک‌هاي مؤمنانه و يا تلاش جهت گندزدايي و ضدعفوني مناطق مختلف روستا توسط اين گروه انجام‌شده اما در يکي از جهادي‌ترين اقدامات گروه جهادي شهيد غدير رئيسي بيش از 9 هزار ماسک را توليد و به‌صورت بسته‌بندي به‌صورت رايگان بين مردم توزيع کردند.
 
وي گفت: امروزه همه ما وظيفه‌داريم که به نوبه خود در کنار کادر زحمتکش درماني در مبارزه با کرونا و در جهت سلامت مردم گام برداريم لذا اين کار بزرگ قطره‌اي کوچک در برابر بزرگي اين مردم است اما انتظار داريم که مردم نيز با ما همکاري کنند و حداقل بدون ماسک در معابر رفت و آمد نکنند و پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت کنند تا هرچه زودتر از اين بحران خارج شويم.
 
به گزارش جهانبین نیوز ؛ روستاي فيل آباد در جنوب شهرستان فارسان و36 کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري واقع است .

انتهای پیام/530پ

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۳۳:۱۴

25 Jul 2020