کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عملیات مرصاد نقشه منافقان را نقش بر آب کرد/ گوش ملت ایران به فتنه های دشمنان بدهکار نیست

3 مرداد 1399 ساعت 14:40

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در طول این چهل سال انواع این فتنه را داشتیم اما به فضل پروردگار گوش مردم به آن بدهکار نبوده و نیست، امروز هم در شرایط سخت کرونایی دشمن مرتب درحال القای این است که نظام درحال فروپاشی است اما شاهدیم که امروز خودشان درگیرد شدند، ایران به فضل پروردگار مقتدر است و اینان باید این آرزو را به گور ببرند که ایران بار دیگر جولانگاه شان شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن مردم باید یک مجمع عمومی برای حرکت به سمت خدا داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه لازم است مردم حرکت خداگونه، حرف زدن خداگونه و رفتار و سیاست خداگونه داشته باشند افزود: کینه داشتن نسبت به هم، قهر بودن و دشمنی با برادر مسلمان از نشانه های زندگی توحیدی نیست و باید از زندگی ها حذف شوند.
 
نکونام با تاکید بر لزوم دستگیری از نیازمندان و فقرا ادامه داد: اگر می خواهیم زندگی توحیدی داشته باشیم نباید از مساکین غفلت کنیم، خدایی زندگی کردن با هم خوردن، با هم پوشیدن و با هم داشتن است.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مساکین در این ایام نیازمند کمک هستند، بر اساس فرمان ولی امرمان رزمایش کمک مومنانه را برگزار کردیم و با کمک مردم این استان 40 میلیارد تومان کمک به فقرا شد که به یاری خداوند این رزمایش تبدیل به یک نهضت شده است و ان شاالله در این نهضت نیز کمک پر شور مردم، نهادها و ادارات را شاهد باشیم.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه سوم مرداد 43 مجلس وابسته به طاغوت قانون ننگین کاپیتلاسیون را برای ایرانیان تصویب کرد و مایه خفت و ذلت هم وطنانمان شد گفت: اما به برکت انقلاب اسلامی این ذلت به عزت تبدیل شد.
 
وی با اشاره به سوم مرداد 67 و حمله بزدلانه منافقین به کشور یادآور شد: منافقین در نظر داشتند با این حمله تهران را فتح کنند اما به فضل الهی و با رشادت های رزمندگان و شهید صیاد شیرازی شکست خوردند و بسیاری از آن ها به درک واصل شدند، گرچه هنوز هم برخی از عناصر فعال در گروهک منافقین در حال شیطنت علیه کشورمان هستند و این جنایتکاران از سوی مدعیان مبارزه با تروریسم حمایت می شوند.
 
نکونام به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه به فرمان امام خمینی (ره) و به امامت آیت الله طالقانی اشاره و بیان داشت: بعد از انقلاب بود که نماز جمعه جایگاه خود را پیدا کرد.
 
وی به روز عرفه و آغاز ماه ذی الحجه اشاره و تاکید کرد: باید این لحظات را مقتنم بشماریم و بلایا و آفات را به برکت دعا در این ماه دفع و برکات الهی را به خانه خود نازل گردانیم.
 
امام جمعه شهرکرد گفت: با رعایت موازین بهداشتی از مسائل دینی عقب نمی مانیم و مطمئن هستیم که این دعاها بلاها را دفع و رحمت الهی را نازل می کنند.
 
نکونام به 6 مرداد سالروز فنی و حرفه ای و روز کارآفرینی اشاره ای داشت و اضافه کرد: هفتم مرداد سال 1360 شاهد فرار خفت بار بنی صدر و رجوی بودیم.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در یک نگاه محیطی به ایران می بینیم پرچم وحی و اسلام در این کشور برافراشته شده و در سایه ارزش های انسانی و اسلامی راه عزت در پیش گرفته شده است، بعد از انقلاب دست بیگانگان از کشور کوتاه شد و به رغم کارشکنی های صورت گرفته مبارزه با استکبار بی وقفه ادامه دارد.
 
وی تاکید کرد: در این ایام فتنه ها یکی پس از دیگری خنثی شد، اما فتنه ای که همواره با آن مواجه بودیم و هستیم فتنه جنگ روانی است که هر چند وقت یک بار با بهره گیری از رسانه های همسوی دشمنان انقلاب القا می شود.
 
امام جمعه شهرکرد بیان داشت: تابستان داغی که آمریکا با آن مواجه است را برای ایران می داند خاطرنشان کرد: این ها گرانی ها و بی تدبیری برخی از مسئولان را علیه کشور علم می کنند.
 
نکونام اضافه کرد: در طول این چهل سال انواع این فتنه را داشتیم اما به فضل پروردگار گوش مردم به آن بدهکار نبوده و نیست، امروز هم در شرایط سخت کرونایی دشمن مرتب درحال القای این است که نظام درحال فروپاشی است و متاسفانه برخی هم در داخل به آن دامن می زنند، اما شاهدیم که امروز خودشان درگیرد شدند، ایران به فضل پروردگار مقتدر است و اینان باید این آرزو را به گور ببرند که ایران بار دیگر جولانگاه شان شود.
 
نماینده ولی فقیه افزود: اگر نگاهی به جهان بیندازیم می بینیم که حیثیت آمریکا از بین رفته و صهیونیست ها خانه ای عنکبوتی برای خود درست کرده اند، حزب الله به تنهایی می تواند این رژیم غاصب را از پای درآورد و تبلیغات پوچ دشمن در ملت ایران اثرگذار نخواهد بود.
 
انتهای پیام/1026ج  
 


کد مطلب: 45090

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45090/عملیات-مرصاد-نقشه-منافقان-نقش-آب-گوش-ملت-ایران-فتنه-های-دشمنان-بدهکار-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir