کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همت سپاه و محرومیت‌زدایی در روستاهای شهرستان بروجن

2 مرداد 1399 ساعت 12:29

سرهنگ اسماعیل عظیمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بروجن گفت: تا پایان امسال 22 طرح عمرانی ـ خدماتی در شهرستان تکمیل و تحویل روستائیان می‌شود.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی از شاخص‌ترین برنامه‌های سپاه در راستای رفع محرومیت و آبادانی روستاها و مناطق محروم و کم‌برخوردار است، اظهار داشت: تا پایان امسال 22 طرح عمرانی ـ خدماتی در فصل‌های آبخیزداری، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی تکمیل و تحویل روستائیان می‌شود.
 
سرهنگ اسماعیل عظیمی احداث 8 باب خانه محرومین، حفر چاه آب شرب، بهسازی پل، لایروبی 4 رشته قنات، آبرسانی روستایی و کشاورزی، احداث مسجد، ایجاد کارگاه‌های خیاطی و قالی‌بافی و... را از مهم‌ترین طرح‌های محرومیت‌زدایی عنوان کرد که با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی و دولتی در حال اجرا است.
 
وی با بیان اینکه عملیات احداث بخشی از پروژه‌های عمرانی از سال گذشته آغاز شده، گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها افزون بر 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اختصاص یافته است.
 
عظیمی همچنین از مشارکت 15 گروه جهادی در احداث طرح‌های عمرانی خبر داد و افزود: بسیجیان در طرح‌های محرومیت‌زدایی خدمات را با هدف رویش امید در روستاها، جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر و ارائه خدمت بی‌منت به مردم ارائه می‌دهند.
 
 
انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 45089

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45089/همت-سپاه-محرومیت-زدایی-روستاهای-شهرستان-بروجن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir