کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیگیری مطالبات مردمی؛

قطعی مکرر آب روستای کاکلک، اعتراض مردم را در پی داشت

1 مرداد 1399 ساعت 11:49

مردم روستای کاکلک به خاطر قطعی مکرر آب به شرکت آبفای استان چهارمحال و بختیاری شکایت کردند.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ قطعی مکرر آب از ابتدای تابستان  اهالی روستای کاکلک در شهرستان شهرکرد را دچار مشکل کرده و اعتراض اهالی را به دنبال داشته است .

قطعی مکرر آب ما را دچار مشکل کرده

یکی از اهالی روستای کاکلک در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: قبلا" آب روستای کاکلک جمعه به جمعه قط میشد اما در حال حاضر هفته ای دو یا سه روز قطعی آب داریم.

او ادامه می دهد: اداره آب دقیقا" روز جمعه که روز نظافت مردم است  آب روستای کاکلک را قط می کند در صورتی که پیربلطو انشعابش با روستای کاکلک یکی است.

وی گفت: ما همه روستائیان از مسئولین اداره آب تقاضا داریم که برای قطعی آب کاری بکنندچراکه این میسئله همه ما را نگران کرده است.

مصرف آب در شرایط روزهای کرونایی زیاد شده است

بهرامی مدیر عامل شرکت آبفای استان چهارمحال و بختیاری  در گفتگو به خبرنگار ما گفت: تامین آب روستا های کاکلک ، هرچگان و پیربلوط  از طریق چاه است   که متاسفانه به خاطر خشکسالی های چند سال اخیر افت شدید سطح آب را در این چاه داشتیم که مجبور شدیم هرچگان را از طریق یک حلقه چاه دیگر تامین آب کنیم .

وی تصریح کرد: بسیاری از اهالی روستای کاکلک بیرون از روستا هستند و در روزهای جمعه برگشت به روستا دارند و به خاطر همین مصرف آب زیاد می شود و همین امر موجب قطعی آب می شود.

بهرامی با اشاره به اینکه مصرف استاندار آب شرب برای روستائیان 150 لیتر در شبانه روز است اذعان داشت:  متاسفانه در چند وقت اخیر مصرف آب اندازه گیری شده در این روستا به 300 لیتر در شبانه روز رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه به خاطر وضعیت کرونا مصرف اب افزایش پیدا کرده  است عنوان کرد:  خشکسالی های 10 سال اخیر به این قضیه دامن زده و از روستائیان خواهش میکنم در مصرف دقت داشته باشند که با کمبود اب روبه رو نباشند.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 


کد مطلب: 45080

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45080/قطعی-مکرر-آب-روستای-کاکلک-اعتراض-مردم-پی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir