کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان فارسان؛

هرگونه دورهمي در شهرستان فارسان تا اطلاع ثانوي تعطيل است

1 مرداد 1399 ساعت 11:57

فرماندار شهرستان فارسان از تشکيل پرونده قضايي براي مديران تالارها و مکان‌هاي ديگري که اقدام به برگزاري مراسم عزاداري، جشن‌هاي عروسي و هرگونه تجمع انساني ديگر مي‌نمايند، خبر دادند.


مرداس طاهري فرماندار شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار  جهانبین نیوز ؛ شهرستان فارسان مبني بر وضعيت قرمز اين شهرستان گفت: با مکان‌هايي که پذيراي تجمعات، جشن‌هاي عروسي و مراسمات عزاداري باشند، وفق مقررات برخورد قانوني خواهد شد و ضمن پلمپ محل‌هاي مذکور، صاحبان و متوليان مراسمات به جهت نقض پروتکل‌هاي بهداشتي وتهديدعليه سلامت عمومي مورد پيگرد شديد قانوني قرار خواهند گرفت.
 
وي بيان داشت: همشهرياني که در وضعيت قرمز شهرستان بدون توجه به پروتکل‌هاي بهداشتي اقدام به برگزاري عروسي در خيابان و کوچه‌ها و يا اماکن ديگر مي‌کنند، با گسترش شيوع بيماري کرونا سلامت خود و ديگر شهروندان را شديداً به خطر مي‌اندازند؛ و طبيعتاً به دليل تهديد سلامت عمومي برابر مقررات ابلاغي؛ به مراجع قضايي شهرستان معرفي خواهند شد.
 
صدور کيفرخواست براي برگزاري کننده جشن عقد در منزل

ياسر کريمي دادستان شهرستان فارسان از صدور کيفرخواست براي فردي که عليرغم هشدارهاي شبکه بهداشت و درمان مبادرت به برگزاري جشن عقد در منزل نمود و تعداد بسياري از مهمانان آن مراسم متعاقباً مبتلابه ويروس کرونا شناخته شدند خبر داد.

وي افزود: مردم به توصيه‌ها مبني بر عدم برگزاري مراسم اعم از ترحيم و شادي توجه کنند و سلامت خود را به مخاطره نيندازند.
 
 
ارائه خدمات در  مکان‌هاي گردشگري شهرستان فارسان تا اطلاع ثانوي تعطيل است
 
بهزاد احمدي رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان فارسان گفت: ورودي گردشگاه پيرغار توسط اداره ميراث فرهنگي مسدود شده است؛ و همچنين ارائه خدمات در اين گردشگاه تا اطلاع ثانوي تعطيل است.

وي تصريح کرد: همچنين شهروندان محترم بايد مسائل بهداشتي را رعايت فرمايند و از حضور در اماکن گردشگري تا اطلاع ثانوي خودداري کنند.

انتهای پیام/530پ
 


کد مطلب: 45076

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45076/هرگونه-دورهمي-شهرستان-فارسان-اطلاع-ثانوي-تعطيل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir