:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> اجرای طرح روستای بدون بیکار در چهارمحال و بختیاری | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۵۰۷۰

اجرای طرح روستای بدون بیکار در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح( روستای بیکار) در استان اجرا می شود.
اجرای طرح روستای بدون بیکار در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز،مهرداد جوادی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری: در نشست بررسی ثبت تسهیلات اشتغال‌زایی در سامانه کارا با حضور مسئولان صندوق کارآفرینی امید در استان اظهارد کرد: طرح روستای بدون بیکار با پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری می‌توان مشکل اشتغال را در برخی روستاها رفع کرد.

وی افزود: براساس این طرح، صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری تسهیلات کم‌بهره مورد نیاز برای اشتغال‌زایی در حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری روستایی استان را پرداخت می‌کند.

جوادی تصریح کرد: در مرحله نخست این طرح از هر شهرستان چهارمحال و بختیاری دو روستا به‌عنوان نمونه معرفی می‌شود.

وی یادآور شد: برخی طرح‌های حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری را نمی‌توان در روستاها اجرایی کرد و باید در مناطق شهری اجرا شود.

جوادی بیان کرد: به‌همین منظور صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری برای پرداخت به اجرای طرح‌های حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری در مناطق شهری استان تسهیلات مورد نیاز را در قالب یک تفاهم‌نامه و بدون ثبت در سامانه کارا تأمین و پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۱۷:۱۸

21 Jul 2020