کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان:

برخورداری جامعه ایثارگران از امکانات گردشگری 

31 تير 1399 ساعت 11:57

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: جامعه ایثارگران چهارمحال و بختیاری  از امکانات گردشگری موجود در استان بهره‌مند می شوند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مهرداد جوادی مدیر کل  میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این اقدام پس از بستن تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره‌کل و با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اجرایی می‌شود.»
وی افزود: ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری برای فعالیت ایثارگران از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شناسایی خواهد شد.
جوادی یادآور شد: پس از شناسایی این ظرفیت‌ها در راستای کمک به جامعه ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان به‌منظور استفاده از امکانات مختلف برای توسعه گردشگری، هتلینگ، بوم‌گردی و کمپ‌های عشایری بهره‌گیری می‌شود.
وی در ادامه بیان‌کرد : با بستن این تفاهم‌نامه بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان می‌‎توان بسته‌های تشویقی مانند معافیت حق بیمه تا پنج سال، معافیت مالیاتی، آموزش‌های رایگان و پرداخت تسهیلات کم‌بهره را به جامعه ایثارگران ارائه کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پس از امضای این تفاهم‌نامه، استعلام‌های مرتبط با طرح‌های سرمایه‌گذاری ویژه جانبازان حداکثر تا یک هفته پاسخ داده می‌شود.
جوادی ادامه داد: ظرفیت‌های دو حوزه گردشگری و صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری بایستی آماده و به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و تقویت کمی و کیفی زیرساخت‌های گردشگری از دستاوردهای تفاهم‌نامه بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به‌شمار می‌رود.


کد مطلب: 45066

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45066/برخورداری-جامعه-ایثارگران-امکانات-گردشگری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir