۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۵۰۶۰
رئیس جهاد کشاورزی بروجن؛

کشت گلخانه‌ای در شهرستان بروجن افزایش می‌یابد

سیدحمدالله حسینی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بروجن با اشاره افزایش متقاضیان احداث گلخانه، گفت: تا پایان امسال سطح زیر کشت گلخانه‌ای به بیش از 17 هکتار خواهد رسید.
کشت گلخانه‌ای در شهرستان بروجن افزایش می‌یابد
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: هم اکنون 5 هکتار گلخانه سبزی و صیفی و محصولات زینتی در شهرستان وجود داشته که این سطح تا پایان سال "جهش تولید" به بیش از 17 هکتار خواهد رسید.
 
سیدحمدالله حسینی گفت: سالانه چهارصد و هفتاد تن محصولات صیفی شامل خیار، گوجه و توت فرنگی و سه میلیون و 120 هزار گل رز شاخه بریده از 13 واحد گلخانه برداشت و روانه بازار مصرف داخل و کشورهای آسیای میانه و روسیه می‌شود.
 
وی با اشاره به افزایش متقاضیان احداث گلخانه در شهرستان بروجن، گفت: 12 هکتار فضای گلخانه‌ای دیگر تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
 
رئیس جهاد کشاورزی بروجن همچنین از پرداخت تسهیلات تا سقف 5 میلیارد ریال به ازاء هر هکتار گلخانه خبر داد و بیان کرد: با بهره‌برداری از گلخانه‌های جدید برداشت محصولات صیفی و زینتی تا ۲ برابر افزایش خواهد یافت.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ بیش از ۶۰ واحد گلخانه‌ای در استان چهارمحال و بختیاری فعال است که در تولید صیفی‌جات و گل شاخه بریده فعالیت می‌کنند.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۱۸:۴۲

21 Jul 2020