۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۸
کد مطلب : ۴۵۰۵۷
عضو کمسیون فرهنگی مجلس؛

توسعه اشتغال بومی راهکار اساسی کاهش نرخ بیکاری در شهرکرد

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد ، سامان و بن در مجلس با بیان اینکه اشتغال بومی و کم هزینه راهکار اساسی برای کاهش نرخ بیکاری در شهرکرد است، گفت: بروکراسی در اخذ مجوز مانع اساسی توسعه اشتغال پایدار است.
توسعه اشتغال بومی راهکار اساسی کاهش نرخ بیکاری در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی  درباره وضعیت اشتغال در شهرکرد گفت: متاسفانه حال و روز اشتغال پایدار در شهرکرد، در شرایطی که موقعیت های بی نظیری برای ایجاد اشتغال وجود دارد مناسب نیست.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال بومی کم هزینه، در حوزه باغداری، دامداری و کشاورزی در شهرکرد راهگشای بی چون و چرای شهرکرد است، تصریح کرد: باید دولت فکر اساسی برای جذب و ماندگاری سرمایه گذار در جریان تولید کند زیرا سرمایه گذار می تواند برای بسیاری از افراد در حوزه اقتصادی فرصت های اشتغال ایجاد کند.

راستینه افزود: ما برای درمان بیکاری راه حلی را طراحی کرده ایم، به طور مثال کارگروه اشتغال را با جوانان جویای کار ایجاد کردیم تا بتوانیم گره های ما این بخش، در حوزه ایجاد شغل را باز کنیم.

وی بیان داشت : برای توسعه اشتغال پایدار الزام آور است که بروکراسی حاکم در حوزه اشتغال کنار برود تا سرمایه گذران دلگرم به ماندگاری در جریان تولید شود.

نماینده شهرکرد عنوان کرد : برای ایجاد فرصت های اشتغال و کم هزینه باید از موقعیت های بومی گرایی استفاده کرد بدین معنا که باید ظرفیت های موجود حوزه انتخابیه تبدیل به فرصت های اشتغال شود اما لازمه این مهم زودودن غبار بروکراسی و کاغذ بازی از این حوزه است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با یادآوری اینکه اشتغال بومی و کم هزینه راهکار اساسی برای کاهش نرخ بیکاری در شهرکرد است، گفت: بروکراسی در اخذ مجوز مانع اساسی توسعه اشتغال پایدار است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۰۷:۱۹:۱۲

20 Jul 2020