۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۴۵۰۵۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر چهارمحال و بختیاری؛

ساخت جاده مواصلاتی در منطقه صمصامی در اولویت است

علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تسریع در روند طرح های بررسی شده در منطقه صمصامی اولویت با احداث جاده می باشد چراکه اجرا و افزایش روند در طرح های دیگر نیازمند ساخت و‌تکمیل جاده است.
ساخت جاده مواصلاتی در منطقه صمصامی در اولویت است
علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان چهارمحال و بختیاری در گفت و‌ گو با جهانبین نیوز در خصوص ایجاد راه مواصلاتی روستای دلی و لها گفت: پیگیری ناحیه مقاومت بسیج عشایری سپاه در خصوص ایجاد راه مواصلاتی و ارتباطی عشایر مال رو ادامه دارد.

وی افزود: تلاش و همکاری اداره منابع طبیعی ، ناحیه عشایری، فرمانده مقاومت ناحیه بسیج عشایری منطقه صمصامی، امور عشایری استان و معتمدین و سران قبایل و طوایف، دهیاران ستودنی است و با ادامه این روند پروژه های مد نظر در آینده ای نه چندان دور محقق خواهد شد.

ایزدی خاطرنشان کرد: علاوه بر ایجاد راه مواصلاتی و ارتباطی روستای دلی و لها، ساخت یک باب مدرسه  در گل سرخ از منطقه صمصامی، ترمیم آبشخورهای احشام، ساخت و تعمیر سرویس های بهداشتی  از جمله طرح های مد نظر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پس از پیمودن مسافتی در حدود ۲۰۰ کیلومتر و بازدید میدانی صورت گرفته به همراهی مدیر کل امور عشایری استان، فرمانده مقاومت ناحیه بسیج عشایری منطقه صمصامی و دیگر عزیزان، نتیجه هایی مطلوبی را پس از بررسی مشکلات جامعه  عشایر مال رو،  کسب و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ساخت جاده مواصلاتی در اولویت طرح ها است،  تشریح کرد:  به منظور تسریع در روند طرح های بررسی شده در منطقه صمصامی اولویت با احداث جاده می باشد چراکه اجرا و افزایش روند در  طرح های دیگر نیازمند ساخت و‌تکمیل جاده است.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۹:۲۴:۴۶

19 Jul 2020