۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۵۰۵۰
جزئيات باج خواهي با تهديد به انتشار فيلم و عکس خصوصي؛

اعضا باند اخاذی در شهرستان لردگان دستگیر شدند

سعید جریده دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان از دستگيري باند اخاذي اين شهرستان و تشکيل پرونده قضايي براي آن‌ها خبر داد.
اعضا باند اخاذی در شهرستان لردگان دستگیر شدند
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز افزود: در پي شکايت يکي از شهروندان داير بر اينکه عده اي با سوء استفاده از فيلم و عکس هاي خصوصي وي، قصد اخاذي از ايشان به مبلغ پانصدميليون تومان را دارند، موضوع جهت بررسي به پليس امنيت اخلاقي شهرستان لردگان ارجاع گرديد و دستورات قضايي لازم براي شناسايي متهمين صادر گرديد.

سعيد جريده اصل افزود: پس از وصول شکايت با پيگيري هاي مقام قضايي و تلاش هاي مامورين پليس امنيت اخلاقي شهرستان ظرف مدت بيست و چهارساعت اعضاي اين باند مجرمانه شناسايي و دستگير شدند و در جريان تحقيقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف نمودند.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان افزود: اعضاي اين گروه مجرمانه با شنايي افراد متمکن و سرمايه دار و جذب اعتماد آنها با ايشان مبادرت به برقراري برخي از ارتباطات ناسالم مي نمودند و سپس مخفيانه از ايشان فيلم و عکس تهيه مي کردند و فيلم و عکس هاي تهيه شده را وسيله اخادي از آن افراد قرار مي دادند.

اين مقام قضايي در ادامه از تشکيل پرونده کيفري براي اين افراد خبر داد و گفت: با توجه به شناسايي و دستگيري متهمين چنانچه اشخاصي از ايشان شکايت دارند مي توانند به دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان لردگان مراجعه کنند.

سعيد جريده اصل در پايان تصريح کرد: ضرورت دارد که افراد جامعه با پاي بندي به اصول و ارزش هاي اخلاقي و ديني نسبت به اعمال و رفتار خود مراقبت نمايند تا در دام چنين افرادي گرفتار نشوند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۵۱:۰۰

19 Jul 2020