۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۴۵۰۴۶
مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج فارسان؛

حجاب بزرگترين سلاح زن در مقابل چشمهاي هوسران است/ زنان ذاتا عفيف هستند و اين عفت ناشي از فطرت است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: زنان ذاتا عفيف هستند و اين عفت ناشي از فطرت است اما بايد با حجاب از اين نعمت الهي حفاظت و صيانت کرد.
حجاب بزرگترين سلاح زن در مقابل چشمهاي هوسران است/ زنان ذاتا عفيف هستند و اين عفت ناشي از فطرت است
حجت الاسلام مسلم رضايي در مصاحبه با خبرنگار جهانبین نیوز؛  پيرامون حجاب گفت:زنان ذاتا عفيف هستند و اين عفت در فطرت زنان نهادينه شده است اما همين نعمت فطري و الهي زنان بايد صيانت و حفاظت شود. اولين و بهترين سلاحي که ضمانت و صيانت از عفت زن را بر عهده دارد چيزي نيست جز آن مؤکد که در اسلام حجاب ناميده مي شود.
 
در ادامه افزود: اگر ما حجاب را از يک زن بگيريم در واقع ارزش واقعي زن را از او گرفته ايم و ارمغان شوم بي حجابي جز تنزل مقام زن  و تحقير شخصيت اجتماعي او نيست. اگر ما حجاب را از يک زن بگيريم در واقع او را در دسترس  طمع هوس ورزان و حيوان صفتان انسان نما قرار داده ايم و نا امني در اجتماع دامن گير زنان جامعه مي شود.
 
وي تصریح کرد: وقتي جامعه و محيط اجتماعي سلامت و صلابت خود را با بي بندوباري از دست بدهد و فساد گسترش يابد ، استعدادهايي که مي توانند درخدمت تحقيق، تعليم، تعلم، تفکر، سازندگي و بالندگي جامعه قرار گيرند در خدمت آنچه نبايد قرار مي گيرند و اينجاست که پتانسيل عظيمي از نيروي انساني تباه خواهد شد.

حجت الاسلام رضايي دلايل متنوعي را براي بي بند و باري ها و بي حجابي و بي عفتي هاي فرهنگ غربي عنوان کرد . شهوت طلبي مردان يکي از مهمترين دلايل است که باعث شده تا عده اي هوس ران تحت عناوين آزادي و حقوق زن، زنان را از خانه بيرون بکشند و به هوسراني خود بپردازند و دليل ديگر بهره کشي هاي اقتصادي از اين زنان است.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۳۸:۵۷

19 Jul 2020