۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۴۵۰۴۵

کرونا در چهارمحال و بختیاری جان ۳ بیمار دیگر را گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاري گفت: متاسفانه طي ۲۴ساعت گذشته، ۳ مورد فوتي جديد ناشي از ابتلا به بيماري نوپديد کوويد ۱۹ در استان گزارش شد.
کرونا در چهارمحال و بختیاری جان ۳ بیمار دیگر را گرفت
به گزارش جهانبین نیوز ؛ دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد  افزود: مجموع فوتی های ناشي از ابتلا به اين بيماري در چهارمحال و بختياري از ابتداي شيوع بيماري به ۷۴ نفر رسيد.

وی تصریح کرد: یکی از فوتی هاي ۲۴ ساعت گذشته از شهرستان بروجن و دو مورد ديگر مربوط به مرکز آموزشي و درماني هاجر (س) شهرکرد بوده است.

 شیرانی در تشریح آخرین وضعیت شيوع بيماري کوويد ۱۹ در بيست و هشتمين روز از تيرماه سال ۹۹ در چهارمحال و بختياري اظهار داشت: طي ۲۴ ساعت گذشته نتيجه آزمايش حدود ۲۲۸ نفر از بيماران با علايم باليني مشکوک به بيماري کرونا مراجعه كننده به مراكز بهداشتي و درماني سرپايي استان اعلام شد و ۳۲ بيمار با علايم مشكوك به اين بيماري در مراكز درماني بستري شده اند.

به گفته وی، طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۷ مراجعه کننده بیمارستاني با علايم باليني مشکوک به بيماري کوويد ۱۹ که در مراكز درماني بستري شده بودند مثبت قطعي اعلام شد.

دکتر شیرانی گفت: هم اکنون ۸۴ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماري کرونا در مراكز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند كه از اين تعداد ۶۰ نفر مثبت قطعي و مابقي در انتظار پاسخ نتايج آزمايشات براي رد يا تاييد بيماريشان هستند.

وی افزود: هم اکنون ۱۴ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند.

وی با بیان اینکه، طی شبانه روز گذشته خوشبختانه روند شیوع بيماري کرونا و تعداد موارد مثبت از بين بيماران سرپايي نسبتاً ثابت و بطور مختصر رو به کاهش بوده است افزود: به منظور پيشگيري از همه گيري بيماري کوويد ۱۹ و کنترل اين بيماري منحوس، محدوديت هاي اعمال شده از سوي ستاد ملي مقابله با كرونا به مدت يك هفته ديگر در استان تمديد شد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۴۳:۱۴

18 Jul 2020