۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۴۵۰۱۷

مطالبات جدي نماينده شهرستان هاي لردگان و خانميرزا از معاون رييس‌جمهوري

نماينده مردم شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي از مصوبات احداث تونل کره بس، پيگيري آزاد راه لردگان به ايذه، تکميل باند دوم شهرکرد به لردگان و طرح هاي زيرگذر و روگذر، آبرساني و کشاورزي لردگان خبر خبر داد.
مطالبات جدي نماينده شهرستان هاي لردگان و خانميرزا از معاون رييس‌جمهوري
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسين باميري، نايب رئيس کميسيون امور داخلي کشور و شوراهاي مجلس اسلامي، روز سه‌شنبه در نشست مشترک شوراي برنامه‌ريزي و ستاد اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري که با حضور معاون رييس‌جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، تاکيد کرد: اختصاص اعتبار براي احداث تونل کَره‌بس، توسعه راه‌هاي روستايي، حذف نقاط حادثه‌خيز و اصلاح گردنه‌هاي سخت‌گذر در مسير شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا ضروري است.

وي افزود: اختصاص ۶۵۰ ميليارد ريال براي تکميل طرح انتقال آب آتشگاه به سردشت و ۵۳ روستا که از سال ۱۳۹۶ شروع، اما پيشرفتي نداشته و در سال گذشته غيرفعال شد، ضروري است.

باميري تصريح کرد: دولت به صورت ويژه مجتمع آبرساني شهرستان خانميرزا را در دستورکار خود قرار دهد، چرا که خشکسالي‌هاي اخير باعث افت منابع آبي استان شده است.

وي يادآور شد: تکميل مطالعات احداث آزادراه لردگان به ايذه با تردد روزانه ۴۰ هزار خودرو نياز به اعتبارات ملي دارد.

نماينده مردم شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: احداث زيرگذر و روگذر لردگان به ايذه در کاهش تلفات جاده‌اي تاثير دارد.

باميري با اشاره به نرخ بالاي بيکاري در استان، گفت: نرخ بيکاري ۱۶.۹ درصدي چهارمحال و بختياري در بهار، يک زنگ خطر براي مسوولان است.

عضو کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به وجود رودخانه‌هاي کارون و خرسان تاکيد کرد: توجه بيشتري به کشاورزي چهارمحال و بختياري به‌خصوص در شهرستان هاي لردگان و خانميرزا شود چرا که کشاورزي نقش مهمي در رونق اقتصادي دارد و سبب کاهش نرخ بيکاري و جلوگيري از مهاجرت مي‌شود.

انتهاي پيام/630ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۲۲:۰۱:۱۸

14 Jul 2020