۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۱
کد مطلب : ۴۵۰۰۶
نوبخت برای بار دوم به چهارمحال و بختیاری سفر می کند؛

انتظار مردم چهارمحال و بختیاری برای تحقق وعده های نوبخت/کدام پروژه اجرا شد؟

محمدباقر نوبخت یکم شهریورماه سال 98 بود که به چهارمحال و بختیاری سفر کرد. وی در این سفر مصوباتی درخصوص تسهیل و تسریع 14 پروژه در سفر نوبخت به راهبردی چهارمحال و بختیاری داشت که مقرر شد این مصوبات از سوی مسؤولان استانی پیگیری و انجام شوند تا در سفر آینده رئیس سازمان برنامه و بودجه به این استان از روند اجرا و چگونگی انجام آن‌ها بازدید شود.
انتظار مردم چهارمحال و بختیاری برای تحقق وعده های نوبخت/کدام پروژه اجرا شد؟
به گزارش جهانبین نیوز، محمدباقر نوبخت یکم شهریورماه سال 98 بود که به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

وی در این سفر مصوباتی درخصوص تسهیل و تسریع 14 پروژه در سفر نوبخت به راهبردی چهارمحال و بختیاری داشت که مقرر شد این مصوبات از سوی مسؤولان استانی پیگیری و انجام شوند تا در سفر آینده رئیس سازمان برنامه و بودجه به این استان از روند اجرا و چگونگی انجام آن‌ها بازدید شود.

گفتنی است که در جلسه‌ای که با حضور معاون رئیس جمهور و جمع کثیری از مدیران استانی برگزار شد، حتی زمانبندی پایان هر پروژه نیز مشخص شد.

الان چهارمحال و بختیاری در آستانه دومین سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به چهارمحال و بختیاری است، تا همانگونه که محمدباقر نوبخت در اولین سفر خود به این استان قول داده بود از روند تکمیل پروژه‌های مصوب سفر قبل استان چهارمحال و بختیاری دیدن کرده و در جریان میزان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گیرد.

تکمیل قطعات سوم و چهارم راه‌آهن مبارکه-سفیددشت-شهرکرد، کمربند شمالی شهرکرد تا پایان آبان‌ماه، چهارخطه شدن جاده شهرکرد-شلمزار-خوزستان، حفر تونل یک هزار و 600 متری و احداث جاده‌های گورمیزه در راه ارتباطی اردل-دوپلان، اختصاص اعتبار برای حفر تونل‌های چری و هونی در جاده شهرکرد-شلمزار-خوزستان در قطعه شهرکرد-شمس‌آباد، تکمیل جاده شهرکرد-ناغان-ایذه و ارتقای جاده ارمند-جوزستان، توسعه باغات در اراضی شیبدار چهارمحال و بختیاری، تامین مسکن محرومان، پروژه‌های مصوب سفر اول ریاست برنامه و بودجه به این استان بودند.

به گفته مسؤولان استانی اکثر این مصوبات بخشی از اعتبارات مورد نیاز را جذب کرده‌اند.

لازم به ذکر است محمدباقر نوبت در سفر اول خود به این استان در اجرای مصوبات بسیار جدی بود و مدیران را مکلف کرد تا هر چه سرع‌تر پروژه‌ها برطبق زمانبندی اعلام شده به بهره‌برداری برسانند تا در سفر آینده وی به استان از آن‌ها بهره‌برداری شود.

اکنون بعد از گذشته حدود یک سال و نیم از حضور معاون رئیس جمهور در استان چهارمحال و بختیاری و همه اتفاقاتی که رخ داد، شاهد آنچنان پیشرفتی در پروژه‌های به اصلاح راهبردی استان چهارمحال و بختیاری نیستیم، هنوز راه‌آهن این استان راه‌اندازی نشده است، کمربندی شمال شهرکرد همچنان تکمیل نیست، چهارخطه شهرکرد_شلمزار و چهارخطه سفیددشت-فرادنبه عملا به بهره‌برداری نرسیده و متاسفانه هر روز شاهد بروز حوادث و تصادفات مرگبار در این دو مسیر هستیم.

باید منتظر ماند و دید موضع رئیس سازمان برنامه و بودجه درخصوص بلاتکلیفی پروژه‌های کلان استان چهارمحال و بختیاری که بعضا قرار بود چند ماه بعد از سفر اول وی به سرانجام برسند چه خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۰۶:۴۴:۵۱

14 Jul 2020